Українська компанія Habitat розробила мобільний застосунок для бренду Fendi

Українська компанія Habitat з Рівного розробила мобільний застосунок для італійського люксового дому моди Fendi.

Про це повідомив голова Рівненської ОВА Віталій Коваль.

Створюючи інновації сьогодні, вони формують середовище існування людини в майбутньому. А ще розвивають на Рівненщині ІТ-кластер та правильно позиціонують нашу область на світовій арені, — зазначив очільник ОВА.

Деталей щодо нового застосунку Fendi наразі немає.

*Довідка. Habitat займається цифровими продуктами, веб- та графічним дизайном, зокрема розробкою брендів. Компанія на ринку вже п’ять років і окрім основної діяльності, працює над соціальними проєктами і бере на практику студентів з обласних вишів.

364270483 855125036224574 1468344232924990551 n 1691660181 | 1

Перший чоловічий флагман Fendi

У квітні цього року модний дім представив новий бутік для чоловіків у Сінгапурі та провів масштабну вечірку з нагоди відкриття для місцевих зірок.

Бутік Fendi розташовується у торговому центрі Takashimaya у Нґі-Енн-Сіт і є першим магазином бренду у Південно-Східній Азії, що повністю присвячений чоловікам.

Дизайн відображає зв’язок між традицією та завтрашнім днем. Сучасний відкритий простір площею 123 кв. м справляє вражаюче перше враження завдяки фасаду, який оживляє гладкий сріблястий метал за допомогою напівпрозорої інтерактивної світлодіодної штори. На цій “шторі” демонструють відео та фото останній кампаній Fendi.

Читайте також: Український Vogue разом з французьким брендом Kronenbourg створили премію для підтримки дизайнерів

Всередині бутік оформлений мармуром, також присутня срібляста та металава обробка деталей, дзеркальні столики. Фотографії нового шоуруму, дивіться в матеріалі.

Віталій Коваль