Українці витратили понад 180 млрд грн на маркетплейсах – ТОП товарів у 2023 році

Загальна сума інтернет-покупок українців протягом 2023 року склала 182 мільярди гривень, що на 21% більше, ніж у 2022-му.

Про це свідчать дані групи компаній EVO, до якої належать Prom, Shafa, Kabanchik та інші маркетплейси.

Тепер онлайн відбувається кожна десята покупка, а загалом до шопінгу в інтернеті вдаються 10 млн українців, з них 1,5 мільйони зробили свою першу онлайн-покупку саме цього року.

У 2023 році люди менше переміщувались усередині країни, ніж минулого року. Частина повернулась додому, частина — продовжує обживатися на новому місці, а відтак більше витрачають на побутові та особисті речі, - говорить CEO Prom.ua та EVO Денис Горовий.

Цьогоріч в Україні продовжується тренд 2022 року, коли споживачі готові змінювати свої звички і купляти повсякденні товари онлайн, а не у традиційних магазинах.

Найпопулярніші покупки

Структура інтернет-покупок на Prom.ua відображає ситуацію в країні, так, високий попит спостерігається на товари для військових та предмети для облаштування дому та саду.

Максимальний приріст продемонстрували замовлення в таких категоріях як комплектуючі для касок та бронежилетів, біодобавки, садові рослини, автозапчастини та парфуми.

Найпопулярнішим покупками на маркетплейсі цього року були: чохли для телефонів, кеди, кросівки, жіночі парфуми, корм та ласощі для домашніх улюбленців.

CEO RozetkaPay Олександр Лапко розповідає, що найактивнішим часом для замовлень є середина робочого дня, з 11 до 12 години ранку та від 15 до 16 години після обіду. 

Понад 40% замовлень оплачуються одразу карткою, але більше половини споживачів обирають оплату товарів у пунктах видачі.

Основним рушієм ринку залишається можливість безкоштовної доставки або її демократичні варіанти.

На Prom.ua середній чек становить 1225 гривень, на Shafa 450 гривень, а доставка в середньому коштує 105 гривень.

Читайте також: Гендерні відмінності у онлайн-покупках: VARUS представив детальний портрет покупця e-commerce

У компанії додали, що минулого року кількість покупців інтернет-магазинів скоротилась на чверть через міграцію населення за кордон, а у 2023-му відзначається значний річний приріст на рівні 30%.

Delo.ua