Українці витратили понад 180 млрд грн на маркетплейсах – ТОП товарів у 2023 році
Загальна сума інтернет-покупок українців протягом 2023 року склала 182 мільярди гривень, що на 21% більше, ніж у 2022-му.
Про це свідчать дані групи компаній EVO, до якої належать Prom, Shafa, Kabanchik та інші маркетплейси.
Тепер онлайн відбувається кожна десята покупка, а загалом до шопінгу в інтернеті вдаються 10 млн українців, з них 1,5 мільйони зробили свою першу онлайн-покупку саме цього року.
У 2023 році люди менше переміщувались усередині країни, ніж минулого року. Частина повернулась додому, частина — продовжує обживатися на новому місці, а відтак більше витрачають на побутові та особисті речі, - говорить CEO Prom.ua та EVO Денис Горовий.
Цьогоріч в Україні продовжується тренд 2022 року, коли споживачі готові змінювати свої звички і купляти повсякденні товари онлайн, а не у традиційних магазинах.
Найпопулярніші покупки
Структура інтернет-покупок на Prom.ua відображає ситуацію в країні, так, високий попит спостерігається на товари для військових та предмети для облаштування дому та саду.
Максимальний приріст продемонстрували замовлення в таких категоріях як комплектуючі для касок та бронежилетів, біодобавки, садові рослини, автозапчастини та парфуми.
Найпопулярнішим покупками на маркетплейсі цього року були: чохли для телефонів, кеди, кросівки, жіночі парфуми, корм та ласощі для домашніх улюбленців.
CEO RozetkaPay Олександр Лапко розповідає, що найактивнішим часом для замовлень є середина робочого дня, з 11 до 12 години ранку та від 15 до 16 години після обіду.
Понад 40% замовлень оплачуються одразу карткою, але більше половини споживачів обирають оплату товарів у пунктах видачі.
Основним рушієм ринку залишається можливість безкоштовної доставки або її демократичні варіанти.
На Prom.ua середній чек становить 1225 гривень, на Shafa 450 гривень, а доставка в середньому коштує 105 гривень.
Читайте також: Гендерні відмінності у онлайн-покупках: VARUS представив детальний портрет покупця e-commerce
У компанії додали, що минулого року кількість покупців інтернет-магазинів скоротилась на чверть через міграцію населення за кордон, а у 2023-му відзначається значний річний приріст на рівні 30%.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації