Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
Згідно з дослідженням Gradus Research, українці з кожним роком усе більше підтримують своїх виробників. Якщо у грудні 2022 року купували українське 69% опитаних, то зараз показник зріс до 74%.
Попит на преміум-сегмент текстилю зріс до 20%
Українські бренди стають преміальними за якістю, зовнішнім виглядом та іншими характеристиками, проте ціни досі залишаються доступними.
З погляду продукту, українці швидко наздоганяють багатьох іноземних виробників преміум-текстилю і успішно конкурують з ними. Якщо до 2022 року найбільший попит був саме на бюджетні лінійки, то зараз із кожним роком у нас росте популярність дорожчого сегменту: постільних комплектів із тенселу та сатину, ортопедичних подушок тощо.
Рівень продажів цих товарів зріс майже на 20%, якщо порівнювати з періодом до повномасштабного вторгнення. Для української економіки це позитивний тренд, адже раніше за такими товарами українці йшли до закордонних брендів.
Чому українці обирають дорожчі сегменти товарів
У порівнянні з іноземними виробниками, українські преміум-аналоги вигідніші для гаманця. Це однозначно одна із головних причин зростання їх популярності.
По-перше, важливу роль грає глобальна тенденція до розумного споживання. Все більше покупців обирають купити дорожчу, однак більш довговічну річ, аніж щороку оновлювати запаси домашніх рушників, кухонного текстилю тощо.
По-друге, негативні зовнішні фактори, як-от війна та економічна нестабільність, посилюють бажання подбати про внутрішній комфорт. Наприклад, інвестувати у домашній затишок.
Читайте також: Що найчастіше українці замовляють з доставкою – аналітика VARUS
Слід зазначити і заслугу самих виробників, адже з року в рік якість і позиціювання продукції росте. Бренди грамотно працюють над маркетингом та рекламою своїх товарів, і в результаті це все створює потужну конкуренцію закордонному масмаркету як з огляду вибору, так і з точки зору ціни.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації