Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)

Згідно з дослідженням Gradus Research, українці з кожним роком усе більше підтримують своїх виробників. Якщо у грудні 2022 року купували українське 69% опитаних, то зараз показник зріс до 74%.

Попит на преміум-сегмент текстилю зріс до 20%

Українські бренди стають преміальними за якістю, зовнішнім виглядом та іншими характеристиками, проте ціни досі залишаються доступними.

З погляду продукту, українці швидко наздоганяють багатьох іноземних виробників преміум-текстилю і успішно конкурують з ними. Якщо до 2022 року найбільший попит був саме на бюджетні лінійки, то зараз із кожним роком у нас росте популярність дорожчого сегменту: постільних комплектів із тенселу та сатину, ортопедичних подушок тощо.

Рівень продажів цих товарів зріс майже на 20%, якщо порівнювати з періодом до повномасштабного вторгнення. Для української економіки це позитивний тренд, адже раніше за такими товарами українці йшли до закордонних брендів.

Чому українці обирають дорожчі сегменти товарів

У порівнянні з іноземними виробниками, українські преміум-аналоги вигідніші для гаманця. Це однозначно одна із головних причин зростання їх популярності.

По-перше, важливу роль грає глобальна тенденція до розумного споживання. Все більше покупців обирають купити дорожчу, однак більш довговічну річ, аніж щороку оновлювати запаси домашніх рушників, кухонного текстилю тощо.

По-друге, негативні зовнішні фактори, як-от війна та економічна нестабільність, посилюють бажання подбати про внутрішній комфорт. Наприклад, інвестувати у домашній затишок.

Читайте також: Що найчастіше українці замовляють з доставкою – аналітика VARUS

Слід зазначити і заслугу самих виробників, адже з року в рік якість і позиціювання продукції росте. Бренди грамотно працюють над маркетингом та рекламою своїх товарів, і в результаті це все створює потужну конкуренцію закордонному масмаркету як з огляду вибору, так і з точки зору ціни.

NV