Україна та Польща разом створили новий сирно-молочний бренд Razem Смачно

Агенція Nebo ideas створила проєкт, що об’єднує Україну та Польщу. Йдеться про спільний сирно-молочний бренд Razem Смачно.

Він має з’явитися на полицях українських супермаркетів вже найближчим часом, а після цього продукція Razem Смачно почне продаватись і в Польщі.

Nebo ideas займалася розробкою дизайну, позиціювання та назвою бренду. Кріейтори не захотіли вкотре створювати банальні асоціації на кшталт молоко=корова. Але зрозуміли, що наразі споживачу потрібні нові, яскраві рішення.

Так виникла ідея позиціювання “польсько-українського поєднання”. Бренд створений поляками для українців і спільно з українцями.

Особливості нового бренду

Зазначається, що Nebo ideas поєднує рецепти та досвід шеф-кухарів двох країн, міксує традиції та планує навіть спонсорувати спільні польсько-українські події.

Креативну концепцію легко використовувати і для ситуативного маркетингу. Наприклад, бренд може креативно продемонструвати свою підтримку широкому спектру подій, від спортивних подій до Міжнародного дня сиру, рекламуючи смачну кампанію, — зазначили в Nebo ideas.

Читайте також: Etnodim та “Музей Івана Гончара” запустили спільну колекцію вишиванок з унікальним орнаментом

Назва ТМ комбінується з двох мов, Razem з польської перекладається як “разом”, тож якщо перекласти повністю вийде - Разом Смачно.

Для створення фірмового стилю дизайнери надихнулись українською витинанкою, яка за малюнком була зрозуміла та дотична й польській культурі.

Landlord