Український ритейл з початку вторгнення надав гуманітарну та військову допомогу на 1,4 млрд грн
Асоціація рітейлерів України підрахувала загальну кількість гуманітарної допомоги, наданої вітчизняним рітейлом за півроку війни.
За шість місяців війни українські ритейлери зібрали та передали допомоги на суму 1,4 млрд грн. Зокрема, на потреби армії та територіальної оборони було передано продовольчу продукцію на суму 496 млн грн та непродовольчу продукцію на суму понад 440 млн грн. Населенню було надано продовольчу гуманітарну допомогу на суму понад 157 млн грн та непродовольчу гуманітарну допомогу на суму понад 147 млн грн.
Крім того, ритейлерами було зібрано понад 99 млн грн фінансової допомоги на придбання транспортних засобів та передано медикаментів на суму 12,3 млн грн.
До допомоги армії та населення приєдналися рітейлери з різних сегментів — FMCG, drogerie, техніка та електроніка, fashion, фармацевтика та інші. Наприклад, мережа Фокстрот за шість місяців опрацювала понад 800 звернень від представників різних відомств. Географія допомоги компанії розширилася до 70 міст, а її кількість у грошовому еквіваленті становила близько 11 млн грн.
Загальна сума гуманітарної допомоги українцям та ЗСУ від корпорації АТБ за час військового вторгнення вже перевищила 200 мільйонів гривень. У рамках реалізації корпорацією національного проекту зі збору гуманітарної допомоги у магазинах власної торгової мережі було зібрано та передано понад 300 тонн необхідних товарів та продуктів харчування. Крім того, АТБ виплачує матеріальну допомогу на лікування та реабілітацію пораненим працівникам. За шість місяців війни загальна сума виплаченої допомоги корпорацією АТБ сім’ям загиблих та пораненим працівникам вже становить понад 10 мільйонів гривень.
Епіцентр К за час війни надав гуманітарну допомогу на 300 млн. грн. Зокрема, компанія реалізує масштабну благодійну кампанію із закупівлі 55 реанімобілів та бронешвидких. Компанія вже перерахувала 37 млн грн через платформу UNITED24 на рахунок Міністерства охорони здоров’я, яке закупило машини швидкої допомоги класу С. Також Епіцентр продовжує масштабну ініціативу «Рятуємо життя» із закупівлі автомобілів екстреної медичної допомоги та бронемашин для евакуації постраждалих в умовах бойових дій. Ще однією гуманітарною ініціативою мережі є соціальна акція «Янголятка добрих справ», започаткована компанією Епіцентр К, щоб допомогти дітям з дитячих будинків, які найбільше постраждали від війни та змушені евакуюватися в інші регіони України.
За півроку мережа Сільпо із власних запасів передала 1600 тонн товарів на суму понад 101 млн. грн. для допомоги. У партнерстві з Мінсоцполітики та БФ «Київська школа економіки» мережа власним коштом привезла ще 1337,4 тонни гуманітарної допомоги з 23 країн. Цю допомогу безкоштовно отримали тисячі відвідувачів Сільпо, Фори та Thrash! Траш!, а також благодійні фонди, волонтери та ЗСУ.
Аптечна мережа Подорожник за шість місяців придбала 15 карет швидкої допомоги на суму понад 8 млн. грн., які були передані на потреби ЗСУ. Також мережа допомагає ліками всередині переміщеним особам, лікарням та армії. Наразі вже передано ліків на суму понад 4 млн грн. Також компанією було закуплено турнікетів на суму понад 5 млн. грн.
Оперативний штаб, організований мережею EVA 26 лютого, вже задовольнив понад 360 запитів на гуманітарну та соціальну допомогу зі 140 міст по всій Україні. Загалом на потреби армії, ТрО, медичних установ, шелтерів для переселенців, волонтерських та громадських організацій передано близько 109 000 одиниць товарів першої потреби на суму близько 4,8 млн грн. Крім того, від початку повномасштабного вторгнення EVA годує поранених, які перебувають на лікуванні в Дніпропетровській обласній клінічній лікарні ім. Мечникова (місто Дніпро). Щодня працівники EVA доставляють 120-150 порцій, що готуються на потужностях ресторану для співробітників у центральному офісі. Загалом уже передано понад 22 000 порцій.
Дитяча мережа Антошка перевела на потреби ЗСУ грошима понад мільйон гривень. LC Waikiki передали населенню 10 000 продуктових наборів та понад 40 тонн одягу. А fasion-бренд Arber, окрім надання продовольчої та непродовольчої гуманітарної допомоги, також відшиває на своїх фабриках військову форму для ЗСУ. Наразі компанія вже передала воїнам близько 3600 одиниць одягу.
Читайте також: EVA оцінила втрати через війну в 360 млн гривень