Victoria’s Secret відкриває свій перший магазин в Індії
Американський бренд спідньої білизни Victoria’s Secret відкриває перший роздрібний магазин в Індії. Він розташований у торговому центрі Phoenix Palladium в Мумбаї та надає місцевим клієнтам доступ до всіх останніх модних колекцій культового бренду.
Новий футуристичний простір відображає концепцію роздрібної торгівлі Victoria’s Secret «магазину майбутнього», поєднуючи онлайн- та фізичні покупки.
Victoria’s Secret офіційно вийшла на ринок Індії з 2021 року, відкривши свій онлайн-магазин із доставкою по всій країні. При цьому асортимент магазину був обмежений, продавали лише косметику та аксесуари.
У першому фізичному магазині бренд пропонує не лише повну колекцію спідньої білизни, а й останні технологічні інновації, такі як інтерактивні примірювальні та безкоштовні консультації висококваліфікованих консультантів.
З відкриттям першого магазину в Індії американський бренд розширює свою географічну присутність та зміцнює свої позиції на азійських ринках. Сьогодні в портфоліо компанії понад 1350 магазинів у всьому світі.
Читайте також: Levi’s відкрив інноваційний магазин у Ванкувері