ТЦ Promenada Center проводить реброкеридж у сучасний аутлет-центр
Після 19 років роботи один із перших торгових центрів Києва Promenada Center проводить реброкеридж. Згідно з новою концепцією, буде посилено концепцію аутлет-центру, яка зараз демонструє високу конверсію та має великий попит у сучасних покупців.
У процесі реброкериджу ТЦ Promenada Center трансформується у спортивний аутлет, що представляє широкий асортимент товарів для активного життя. На двох рівнях площею 25 000 кв. м розмістяться 26 магазинів спортивного одягу, техніки та мілітарі. В результаті в центральному районі столиці з’явиться ще один аутлет-центр з максимальною кількістю брендів, що вже полюбилися мешканцям бренду.
За словами директора компанії UTG Євгенії Локтіонової, у процесі реброкерижу буде сформовано повноцінну аутлетну зону: «На об’єкті вже багато років успішно представляють свої аутлет колекції такі оператори як: Betty Barclay, Le rossy, Levis, SuperDry та інші. Завдяки тому, що на Лук’янівці більше немає магазинів такого формату, ці оператори мали високу конверсію. Тому було ухвалено рішення максимально зосередитись на концепції аутлет-центру, доповнивши її широким асортиментом спортивних товарів, щоб мешканці центральної частини Києва мали змогу купувати товари за прийнятними цінами».
При цьому, за словами експерта, оновлення ТЦ Promenada Center проводитиметься максимально м’яко як для відвідувачів, так і для орендарів.«У процесі реброкериджу відбудеться м’яка зміна та доповнення операторів: спочатку заповнення вільних лотів, а потім релокація існуючих для того, щоб у такий складний час об’єкт продовжував функціонувати і як мінімум окупатися», — наголошує вона.
Ще у 2020 році у торговому центрі відбулася заміна одного з якірних орендарів: на місці «Фуршету» було відкрито сучасний продуктовий супермаркет «Сільпо», який зараз має найбільший попит у покупців. Потім відкрили найпопулярніший магазин міжнародної торгової мережі JYSK. І тепер наступним етапом поновлення стане створення спортивного аутлета.
ТЦ Promenada Center вигідно виділяється на тлі інших об’єктів торгової нерухомості в районі Лук’янівки зручністю відвідування завдяки близькому розташуванню біля станції метро та близькості до центру міста та основним транспортним магістралям, що полегшує проїзд автомобілем або громадським транспортом.
Читайте також: ТРЦ Ocean Plaza планує відновити роботу у жовтні