У ТРЦ Pannonia відкрились магазини House та Cropp

1 листопада на другому поверсі ужгородського ТРЦ Pannonia почали роботу магазини польської групи LPP Group — House та Cropp. Ця подія особлива не тільки для мешканців міста, а і для України в цілому, оскільки бренди House та Cropp відкрили нові магазини в країні вперше з 24 лютого.

Загальна площа магазину Cropp складає близько 430 кв. м, а House — 416 кв. м. Раніше у ТЦ Pannonia вже було відкрито магазин групи компаній LPP Group — Sinsаy.

Cropp та House — це бренди сучасного молодіжного чоловічого та жіночого одягу. У нових магазинах мешканці та гості Ужгорода можуть знайти широкий асортимент необхідних товарів для повсякденного життя. Так, House — це оптимістичний стильний бренд, створений для жінок та чоловіків, студентів та дорослих. Cropp — магазин польського бренду молодіжного одягу, який підкреслює індивідуальність, говорить про почуття стилю, відсутність скромності й скутості. Вуличний стиль одягу та аксесуарів демонструє свободу ідеї, дозволяє бути розкутим і привертати до себе увагу перехожих.

Довідка. ТРЦ Pannonia відкрився у квітні цього року й став першим в Ужгороді професійним торговельно-розважальним центром. Загальна площа об’єкту складає 6000 кв. м. В ТРЦ вже успішно працюють такі оператори, як супермаркет Сільпо, який став якірним орендарем, просторий магазин Sinsаy, аптека мережі Аптека Доброго Дня, хімчистка Чисто, ювелірні мережі УкрЗолото та СЮФ тощо.

Читайте також: ТРЦ Pannonia заповнено на 100%