У ТРЦ Forum Lviv відкрився перший мультибрендовий магазин guide (фото)
Магазин guide з речами світових і локальних спортивних, стритвеар- і фешн-брендів відкрився в ТРЦ Forum Lviv.
До оформлення магазину залучили львівського стритарт-художника Feros, а серед брендів — ексклюзивно представлений на заході України швейцарський On, повідомляє DTF Magazine.
Концепція та дизайн guide
Олександр Саттаров, бізнес-консультант, який займався стратегією створення бренду guide називає його певною еволюцією кількох проєктів і людей, які відмовилися від старого формату ритейлу та захотіли створити щось нове та цікаве.
Концепцію магазину розвивається не лише довкола продажу речей від світових та українських брендів, а й довкола створення бренду guide, орієнтованого на локальну спільноту, універсальність і гнучкість.
Все це ми пов’язали з назвою guide — не в сенсі гіда, того, хто веде, а в значенні того, хто направляє в ширшому сенсі та напрямках, — пояснює назву простору Олександр. — Наш слоган — "Світ світів", бо ми працюємо зі світом брендів, створюємо свій світ у середовищі магазину, кожна людина має свій світ, і ми всі можемо перетинатись тоді, коли нам цього хочеться чи коли ми цього потребуємо.
Працюючи над оформленням простору, команда шукала баланс між ефективністю доступної площі й кількістю товару.
Однією з особливостей guide стали досить великі приміряльні для одягу з можливістю змінити освітлення з центрального на RGB-підсвітку.
Частиною оформлення простору також стала колаборація guide зі львівським художником Сергієм Грехом (Feros). Він працював над дизайном касової зони, а також створив артоб’єкт.
Команда також враховувала питання інклюзивності простору: одними з елементів стали простора приміряльня, яка полегшує доступ для людей на колісних кріслах.
На нашу думку, питання інклюзивності вже не може стояти в контексті "бути чи не бути", це вже базова відповідальність бізнесу, - зауважує Саттаров.
Вибір локації
Для першого магазину guide команда обрала простір на другому поверсі львівського ТРЦ Forum Lviv.
Львів доволі пустий з погляду на цікавий ритейл, тому там є великий запит аудиторії на щось нове та достойне уваги, на щось більше, ніж комерційно спланований проєкт, - каже Олександр.
Ще один фактор, який вплинув на розташування guide, — розмір простору, що підходив компанії як пілотний проєкт у контексті інвестицій і часу на ремонт.
Також команда guide уже "має на папері" фінансові моделі та плани відкрити магазини в Києві, Харкові, Дніпрі та Одесі. Проте поки що вони хочуть зосередитися на львівському просторі, щоб відпрацювати всі деталі запуску онлайн-магазину та розвитку бренду guide.
Які бренди представлені в guide
Асортимент магазину складається зі спортивного одягу, натхненного фешен-естетикою, повсякденних і стривеар-айтемів, а також взуття та аксесуарів.
Наразі у guide представлені речі з ліній PUMA Select та adidas Originals, а також від брендів ASICS, New Balance, Nike, Jordan, Oakley та локальних keep, Syndicate і m0d44. З PUMA команда ритейлера працює як офіційний фешн-партнер.
Читайте також: POÉLLE x ЦУМ Київ: львівський бренд створив ексклюзивну колекцію Stilleven спеціально для ТРЦ
Крім того, guide — ексклюзивний ритейлер швейцарського спортивного бренду On на заході України. У майбутньому guide планує поповнити асортимент лінійкою Merrell та розвивати співпрацю з українськими брендами.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації