У торгових центрах Hyprop Investments встановили арт-інсталяції, щоб залучити відвідувачів

Hyprop Investments об'єдналася із креативною художницею з Кейптауна, щоб встановити тематичні арт-інсталяції у своїх торгових центрах.

Інсталяції для кампанії Hyprop This is Love розробила цифрова художниця Міньйон Рошато. Hyprop Investments розмістила арт-об’єкти у своїх ТРЦ у Кейптауні, Йоганнесбурзі та Преторії.

img 7405 | 1

Ідея проекту полягає в тому, щоб залучити відвідувачів — вони можуть розфарбувати інсталяцію, сфотографуватися з нею, а також опублікувати фотографії на своїх сторінках у соціальних мережах та відзначити магазини та ТЦ, які вони відвідали.

«Інсталяція зображує всі види кохання. Я намагалася відобразити її по-різному, а також зробити такою різноманітною, як і наша країна», — сказала Міньйон Рошато.

mural 2 | 2

Читайте також: Лондонський ТРЦ Cherryhill Village Mall об’єднався із співтовариством художників для створення художньої галереї

Художні експозиції розміщені в ТРЦ: Canal Walk, Cape Gate, Somerset Mall (Кейптаун), Clearwater Mall, Hyde Park Corner, Rosebank, The Glen (Йоханнесбург) та Woodlands (Преторія).

Крісті Стенбрідж, менеджер з маркетингу Hyprop, закликала громадськість приєднатися до цієї ініціативи.

«Ми закликаємо представників громадськості також ділитися своїми історіями кохання. Таким чином, Hyprop прагне поширювати кохання по всій країні. Адже нам усім зараз потрібно трохи радості в житті», — зазначила Крісті Стенбрідж.

mural2 | 3

Міньйон Рошато зізналася, що на сьогоднішній день це її найбільший проект.

«Розуміючи, що мої бабуся і дідусь, а також батьки можуть піти в торговий центр, щоб подивитися на мою роботу – це для мене момент, яким я по-справжньому пишаюся», – додала Міньйон Рошато.

Джерело