У столичному ЦУМі з’явився поп-ап простір із керамічними арт-скульптурами (фото)
У київському ЦУМі відкрився поп-ап простір із керамічними скульптурами від українського дизайн-бренду MAKHNO.
Корнер працює на п’ятому поверсі універмагу. Колекція керамічних арт-скульптур має назву DIDO, вони наслідують та розвивають традиції української зооморфної скульптури.
DIDO, за легендою, це правічні духи, що створили світ, кожен з них має особливе призначення і місію.
Скульптури, які прикрашають ЦУМ, створюються за ескізами українського митця-кераміста Сергія Махна. Кожна річ виконана вручну і є унікальною. У торговельному центрі представлено десятки DIDO, експозиція також супроводжується описами.
Новий арт-сезон у ЦУМі
Раніше ми розповідали, що у вересні у столичному ЦУМі стартував новий арт-сезон, на цей раз натхненний українською землею і кінематографічними ландшафтами. Відвідувачів запрошують у віртуальну подорож Україною.
Читайте також: Поліна Айдин, ЦУМ: про повернення персоналу, безперервність бізнесу та інше
Важливу роль у виборі арт-об’єктів митців, які інсталювали у вітринах торговельного центру цього сезону, зіграли натуральні матеріали, що відображають природні ресурси нашої землі, зокрема скло, метал, глина, камінь.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації