У США новий онлайн-супермаркет обігнав за популярністю Amazon і Walmart

У США надзвичайної популярності набрав новий онлайн-супермаркет. Він став найбільш завантажуваним додатком у країні і перегнав навіть Amazon і Walmart.

Про це повідомляє CNN.

Нова платформа для онлайн-шопінгу пов’язана з одним із провідних роздрібних продавців Китаю.

Додаток має назву Temu – це бостонський інтернет-магазин, власником якого є китайський гігант соціальної комерції Pinduoduo.

Одним із конкурентів Temu вважається Шеїн, який стоїть поряд з американськими дисконтними рітейлерами Wish і AliExpress.

Що відомо про Temu?

Додаток був запущений у 2022 році материнською компанією PDD, що зареєстрована в Штатах.

Pinduoduo є дочірньою компанією PDD і однією з найпопулярніших платформ електронної комерції у Китаї. Рітейлер налічує близько 900 мільйонів користувачів.

На сайті нового онлайн-супермаркету зазначається, що компанія компанія використовує “велику та глибоку мережу своєї материнської компанії”, і це дає змогу пропонувати широкий спектр доступних продуктів.

Старший аналітик компанії Sensor Tower Ейб Юсеф розповідає, що у четвертому кварталі минулого року в США кількість встановлень додатка Temu перевищила кількість завантажень Amazon (AMZN), Walmart (WMT) та Target (TGT).

У листопаді онлайн-супермаркет злетів на вершину чартів додатків американських магазинів і зараз посідає там перше місце.

За словами Юсефа, компанія успішно залучала нових користувачів, пропонуючи дуже низькі ціни у додатку, наприклад, знижки до 89%.

Можливо, Temu оголює порожнє місце на ринку, де бренди виробляють товари з надзвичайно низькою собівартістю, а в ланцюжку створення вартості надто багато роздутих витрат переходять на маржу, – сказав асоційований партнер консалтингової фірми Kearney Майкл Феліч.

Зараз Temu вже придивляється до нових країні і найближчим часом збирається вийти на ринок Канади.

Читайте також: В США знесуть великий ТРЦ після 35 років роботи