У Rozetka назвали найпопулярніші товари українських виробників за рік війни
Найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka розповів про вироблені в Україні товари, популярність яких зросла протягом року повномасштабної війни. Для аналітики було взято період з березня 2022 року по березень 2023.
До трійки топових категорій товарів українського виробництва, на які зріс попит, увійшли: магніти на холодильники (у 140 разів), компоненти до туристичних пальників (у 18 разів), конверти (у 12 разів), розповідають УРТЦ в прес-службі.
Крім цього, через війну українці частіше почали купувати засоби тактичної медицини (у 6,3 раза), прапори України (у 4 рази) та листівки (у 4,5 рази).
Майже вдвічі зріс попит на електричні конвектори, м’ясні консерви, напої, туалетний папір, сублімовані продукти, вологопоглиначі, касову стрічку, а також дещо незвичний товар - карти Таро (у 2,4 рази).
Зараз українці підтримують гривнею вітчизняних виробників у певних категоріях значно активніше, ніж до повномасштабного російського вторгнення. Це можна пояснити тим, що чимало українських компаній регулярно влаштовують розпродажі та акції, кошти з яких перераховують на потреби ЗСУ та постраждалого від бойових дій населення. Ще одна причина популярності українських товарів — їхня помірна вартість у порівнянні з закордонними аналогами: наприклад, українські пральні засоби та тихе вино на 40% дешевші за імпортні. Українці почали більше цінувати рідне, і це не лише зміцнює патріотичний дух, а й підсилює українську економіку, — говорить директор з маркетингу Rozetka Євген Образок.
Безкоштовна доставка
Раніше ми розповідали, що Rozetka та маркетплейс Prom.ua запустили безкоштовну доставку до точок видачі Rozetka.
Для цього необхідно у розділі "Доставка" обрати пункт "точки видачі Rozetka" та оплатити замовлення з "Промоплата".
Безкоштовна доставка у точки видачі Rozetka має підвищити конкурентоспроможність Prom.ua. За даними Kantar, для 43% споживачів безоплатна доставка є суттєвим аргументом для здійснення покупок на тому чи іншому сайті.
*Довідка. Компанія EVO Group, до якого входить Prom.ua, заснований Миколою Палієнко, Денисом Горовим і Тарасом Мурашко, увійшла до складу Rozetka ще восени 2018 року.
Читайте також: Rozetka, Makeup, Епіцентр та інші: рейтинг найпопулярніших інтернет-магазинів у лютому