У Польщі обрали найпопулярніший супермаркет 2022 року
Польські споживачі споживачі визначились з найпопулярнішим супермаркетом в країні за 2022 рік.
Listonic склали відповідний перелік торгових мереж у Польщі і виявилось, що мешканці держави-сусідки надають перевагу німецькій торговельній мережі Lidl.
Lidl посів перше місце і отримав 35,2% голосів від учасників опитування. Друге місце в рейтингу посіла Biedronka – 34,2%. Порівняно з минулим роком розрив скоротився, тож тепер рітейлери є серйозними конкурентами один для одного.
На третьому місці французька компанія “Ашан”, частка цього рітейлера в рейтингу всього 7%. Таким чином “Ашан” став єдиною мережею, яка не набрала, а втратила популярність.
На думку експертів, зниження інтересу у споживачів могло бути викликане бойкотом мережі, яка залишилися в росії після початку повномасштабної війни в Україні.
Також у дослідженні наголошується, що перший рік безпандемійних обмежень мав покращити ситуацію у сфері торгівлі, але все сталося навпаки. У 2022 році просто не було ні виробникам, ні торговим мережам, ні споживачам.
Війна в Україні, зростання інфляції, а також зміни цін на енергоносії та паливо мали величезний вплив на загальне підвищення цін у магазинах і трансформацію купівельної поведінки поляків, – говорять автори рейтингу.
Biedronka перестала бути дешевою
Раніше ми розповідали, що польський рітейлер Biedronka втратив титул одного з найдешевших магазинів країни і посів місце у рейтингу найдорожчих.
За даними Shopping Basket Research and Report, середня вартість продуктового кошику у супермаркетах Biedronka склала майже 280 злотих, а, наприклад, у Auchan – 233,15 злотих.
Повний рейтинг від найдорожчого, до найдешевшого супермаркета у Польщі, дивіться в нашому матеріалі.
Джерело: Business Insider
Читайте також: Магазини Lidl запустили у продаж українські товари – що можна купити в Польщі