У Мумбаї з’явився ТРЦ із pet-friendly café та автокінотеатром на даху

У жовтні Reliance оголосила про відкриття свого торгового центру преміум-класу Jio World Drive у Мумбаї. У ТРЦ, площею понад 70 000 кв. м, будуть представлені міжнародні та індійські бренди лише преміум-класу.

Jio World Drive (JWD) представить безліч інноваційних концепцій у сфері розваг, харчування, рітейлу, культури та мистецтва, багато з яких стануть першими в Індії.

JWD відкриє перший у країні автомобільний кінотеатр просто неба на даху торгового центру. Автокінотеатр Jio Drive-In, вміщуватиме 290 автомобілів і зможе похвалитися найбільшим кіноекраном у місті.

У ТРЦ також вперше в Індії буде представлено флагманську концепцію кінотеатру PVR – Maison PVR. Нова концепція включає 6 суперсучасних мультиплексних залів, театр попереднього перегляду та окремий вхід для VIP-гостей.

«Jio World Drive народився з розуміння того, що сучасний покупець розглядає шопінг як чуттєво-збагачувальний досвід, наповнений веселощами, дослідженнями та відкриттями. Завдяки JWD ми залучаємо до Мумбаї найкращі бренди з усього світу», – прокоментувала Іша Амбані, директор Reliance Retail.

У торгово-розважальному центрі будуть представлені і унікальні концепції харчування, такі як Nine Dine – кафе-корт з безліччю кухонь, де персонал подає їжу прямо до столу з обраного вами ресторану.

Ще одна новинка у сфері харчування – See Saw – буде реалізована у партнерстві з шеф-кухарем Адіті Дугар. Концепція має на увазі pet-friendly cafe, куди люди зможуть приходити зі своїми собаками.

Тим не менш, JWD виходить за рамки рітейлу, їжі, напоїв та розваг, і прагне спонукати ще й до розмов про мистецтво.

Jio World Drive пропонує найрізноманітнішу колекцію індійського та міжнародного суспільного мистецтва у комерційному просторі Індії. У торговому центрі розміщені вишукані арт-інсталяції відомих художників з Індії та з усього світу у спробі зробити мистецтво доступним для ширшої аудиторії.

«Ми представляємо бренд, який за допомогою JWD розвиватиме культуру нових ідей і керуватиметься інноваціями та доступністю як основний етос. Одним із аспектів доступності є створення інклюзивного простору для мистецтва, що робить його відкритим для участі та діалогу, особливо серед молоді», – сказала Іша Амбані про унікальну орієнтацію JWD на мистецтво.

Джерело