У мережі АТБ почали продавати фірмовий попкорн “Планети кіно”

Мережа кінотеатрів “Планета кіно” почала продавати два види свого попкорну Pumpidup в супермаркетах АТБ.

Про це повідомив співвласник кіномережі Дмитро Деркач і додав, що у АТБ існує певне тестування попиту для нових продуктів.

Якщо за час експерименту продукція продаватиметься гарно, то залишиться на поличках мережі і “Планета кіно” зможе розширювати продажі. Якщо результати будуть незадовільними - Pumpidup повністю приберуть.

Нарешті зайшли в АТБ із нашим попкорном Pumpidup із двома смаками: сир і сметана-зелень. Було важко пробитися, ми почали спроби зайти в мережу ще у 2019 році, — зазначив він.

За словами Деркача, попкорн Pumpidup із різними смаками і варіантами упаковок вже представлений у магазинах: Сільпо, Фора, Novus, Metro, WineTime, Таврія-В та ін.

“Портал постачальника” від АТБ

Раніше ми розповідали, що мережа супермаркетів успішно протестувала та запустила електронну платформу "Портал постачальника".

Вона призначена для ефективної та прозорої взаємодії із постачальниками товарів. Через нею вони можуть ознайомитись з актуальними умовами співробітництва та подати комерційну пропозицію з відстеженням статусу та результату розгляду.

Читайте також: Milka, Oreo, Alpen Gold, Барні та інші. НАЗК внесло Mondelez International до переліку спонсорів війни

Також ритейлер може укласти договір із постачальником онлайн, з автоматичним заповненням в шаблон документу великої кількості інформації, зокрема про постачальника, умови співробітництва, графік постачання та даних про товар тощо.

Детальніше про можливості “Порталу постачальника” та про те, як ним користуватися, читайте в нашому матеріалі.

Facebook