У магазині Savage X Fenty діятиме функція доповненої реальності для вибору білизни
У магазині білизни відомої співачки Ріанни, відкриття якої відбулося наприкінці січня 2022 року, функціонуватиме опція доповненої реальності для вибору одягу.
Магазин бренду Savage X Fenty вже дебютував у торговому центрі Лас-Вегаса і планує відкриття в інших великих містах США. Особливість магазину в інноваційному підході до вибору білизни для кожного відвідувача за допомогою технології AR від компанії Fit:Match.
«Ми дуже раді співпрацювати з Fit: Match, щоб очолити інновації у сфері покупок і усунути питання про підбір розмірів для наших покупців», — зазначають співпрезиденти Savage X Fenty Крістіана Пендарвіс та Наталі Гузман.
Читайте також: Мода та NFT: універмаг Selfridges продаватиме цифровий одяг
Додаток буде доступним для всіх відвідувачів і основне його завдання полягає у скануванні тіла для формування даних про форму тіла, а не про параметри. Саме при скануванні форм виходить створити більш детальний та індивідуальний вид тіла. Алгоритм програми аналізує отримані відомості та створює цифрову модель максимально схожу на клієнта Savage X Fenty, до якої і приміряється білизна.
До того ж, додаток створює базу даних розмірів та форм, рекомендації стилів та видів білизни, які найкраще підійдуть для форми тіла конкретного покупця.
За словами генерального директора Fit:Match Ханіффа Брауна, технологія дозволяє їм отримати форму, яку не можна передбачити за допомогою опитувань та вимірювань, і саме вона є найважливішим фактором, що визначає посадку, особливо для такої складної категорії, як бюстгалтери.
Читайте також: Amazon відкриє перший магазин одягу в американському ТРЦ «Americana at Brand»