У київському ТРЦ Respublika Park відкрився перший флагманський магазин Click (фото)
У столичному ТРЦ Respublika Park відкрився перший флагманський магазин електроніки Click.
Про це УРТЦ розповіли у прес-службі торговельного центру.
Простір точки організований таким чином, щоб відвідувач міг отримати максимум інформації про техніку. Основою візуальної комунікації обрали сонячну систему, як клієнтоцентричну ідею, де планети обертаються навколо сонця.
У Click сонцем є клієнт, а планети - категорії товарів, тож слоган магазину - “Click - магазин техніки, де все обертається навколо клієнта!”.
Ми раді вітати Click в нашій родині Respublika Park! Безумовно, це відкриття стало важливою подією, адже Click вагомо підсилив наш tenant mix. Ми дуже радіємо, коли нові унікальні формати обирають ТРЦ Respublika Park для відкриття своїх флагманських магазинів. Навіть в умовах воєнного стану бізнес в Україні продовжує розвиватися, надаючи споживачам нові можливості та підтримуючи економіку країни. Відкриття магазину Click – це свідчення того, що навіть в такі складні періоди наші партнери готові інвестувати та розширювати свою присутність на ринку. Впевнені, що магазин Click буде мати успіх серед відвідувачів, надаючи сервіс високого рівня, комфорт, а також широкий асортимент, тим самим підтверджуючи слоган: Click – магазин техніки, де все обертається навколо клієнта!, — зазначила директор з оренди ТРЦ Respublika Park Олена Яценко.
У ТРЦ Respublika Park ритейлер реалізує унікальну концепцію геймінг-зони Asgard. В ній кожен охочий може створити власний комп'ютер, обравши оптимальну конфігурацію.
Також в магазині доступна велика кількість брендів, зокрема товари від Tesla, Grifon, Ufesa, Oscal та інших.
Зазначається, що відкриття офлайн-магазину у торговельному центрі стало першим кроком ритейлера до омніканальності. Невдовзі планується відкриття ще кількох точок у різних містах.
Читайте також: Перше відкриття в ТРЦ: будівельний гіпермаркет “ОЛДІ” з’явився у київському Retroville
*Довідка. Онлайн-ритейлер Click рестартував у 2022 році, залучивши близько 2 мільйонів користувачів у новому форматі та понад 6 мільйонів переглядів сторінок. В магазині представлено понад 30 тис. найменувань техніки.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації