У Києві відкрився флагманський магазин STIMMA (фото)
Український бренд одягу STIMMA відкрив великий флагман у столичному ТРЦ Lavina Mall.
Про це УРТЦ ексклюзивно повідомили у прес-службі бренду.
Відкриття відбулося 2 березня, на нього завітали Дарія Квіткова, Даша Майорова, Альона Панова, Настя Гонцул та інші інфлюєнсери.
STIMMA - український бренд одягу для жінок та про жінок. Адаптуючи модні тренди до реального життя, команда бренду створює сучасний міський гардероб, доступний жінкам з усіх міст України, незалежно від рівня доходів, типу фігури та поглядів на життя, - йдеться у повідомленні.
Бренд було засновано у 2010 році, колекції STIMMA завжди присвячені жіночій силі, характеру та винахідливості.
Наразі модний ритейлер має мережу з 24 магазинів по Україні та регулярно оновлює колекції, робить ставку на позачасові силуети, невимушену кольорову гаму та любов до деталей.
Читайте також: Відвідуваність ТРЦ зростає? Чим зумовлене відновлення Індексу самопочуття ритейлу (RWBI) у лютому
STIMMA має власне швейне виробництво в Україні, тому купуючи продукцію бренду, ви підтримуєте вітчизняне виробництво.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації