У Китаї запустили послугу ведення онлайн-магазину штучним інтелектом
У Китаї запустили послугу ведення онлайн-магазину штучним інтелектом. Нейромережа створює діпфейк будь-якої обраної людини, за допомогою чого і веде маркетплейс.
Штучний інтелект копіює зовнішність, міміку, рухи та голос будь-якої відомої людини. Розробники обіцяють, що згенеровану модель практично не відрізнити від оригіналу.
Цілодобове ведення реклами онлайн-магазину та відповіді на коментарі коштуватиме тисячу доларів на місяць.
Технологію вже впроваджують провідні світові ритейл-майданчики, зокрема Taobao, Douyin та Kuaishou.
Напій, створений штучним інтелектом
Coca-Cola випустила напій зі смаком, створеним спільно людиною та штучним інтелектом.
У компанії зазначають, що Coca-Cola Y3000 є першим продуктом, у розробці смаку якого брала участь нейромережа. Він став останнім лімітованим смаком, запущеним в рамках платформи Coca-Cola Creations.
Використання штучного інтелекту для Coca-Cola є природним кроком для зацікавлення молодих споживачів. Як і інші напої лінійки, Y3000 не просуває і не розкриває смаковий профіль, а скоріше настрій чи враження.
Читайте також: Європейський оборот e-commerce у 2022 році сягнув 899 мільярдів євро
Як виглядає унікальний продукт та яку участь у створенні брав штучний інтелект, читайте в матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації