У квітні до «Сільпо» повернулися 140 000 постійних клієнтів
Про це свідчать аналітичні дані цифрової програми лояльності “Власний Рахунок”. Наприкінці квітня загальна кількість активних учасників програми становила 1 632 217 покупців.
«Приємним для нас фактом є те, що у квітні до активних візитів до «Сільпо» повернулося близько 140 тисяч споживачів. Тобто кожен сьомий із тих, хто евакуювався і не міг відвідувати «Сільпо» з 24 лютого, почав щотижня купувати у своєму супермаркеті», — розповіли у компанії.
Також відбулася міграція відвідувачів «Сільпо» всередині країни. Найбільша, ясна річ, на захід України. До війни частка постійних клієнтів «Сільпо» у західних областях країни становила 19%, тоді як нині зросла до 28%. Частина споживачів зі сходу України мігрувала до центру. Як і до війни, найбільша кількість покупців «Сільпо» продовжує залишатися в центрі та півночі нашої країни — 40% від усіх.
Крім того, «Сільпо» продовжує нараховувати та виплачувати бонуси своїм постійним учасникам «Власний Рахунок»: з 24 лютого 2022 року нарахувала бонусів на загальну суму 90 474 094 грн. Нещодавно в «Сільпо» вирішили, що всі бали, нараховані з дня повномасштабного вторгнення, надалі називатимуться «Балами Перемоги». Загалом з 24 лютого по 1 травня покупці накопичили балів перемоги майже на 38,5 млн грн.
Також споживачі долучаються до благодійних ініціатив та збору коштів у додатку «Сільпо» та переводять бонуси та бали перемоги на благодійність:
- 2 092 897 гривень до фонду підтримки ЗСУ «Повернися живим»;
- 76 879 гривень для допомоги тваринам гуманістичного руху UAnimals;
- 28 010 гривень допомоги лікарням до фонду «Твоя Опора»;
- 25 317 гривень допомоги онкохворим дітям у фонд «Таблетки»;
- 20 140 гривень для підтримки дітей у скруті у фонд «Клуб Добродєєв».
Читайте також: Fozzy Group відновила роботу заводу у Ворзелі