У Франції супермаркети зобов’язали попереджати покупців про зменшення ваги товарів
Супермаркети у Франції з 1 липня 2024 року зобов’язані будуть попереджати покупців про так звану “усадкову інфляцію” або “шкрінфляцію”.
Це спосіб прихованого підвищення цін шляхом зменшення паковання без зміни вартості, до якого часто вдаються виробники споживчих товарів.
З середини літа французькі ритейлери будуть зобов'язані протягом двох місяців повідомляти покупців про зменшення розміру та ваги товару, якщо ціна на нього залишається незмінною або навіть збільшується.
Інформація про товар повинна включати зміну ціни по відношенню до ваги, щоб споживач знав реальну динаміку цін, — підкреслив міністр економіки Франції Брюно Ле Мер.
Зобов’язання поширюватиметься як на продовольчі, так і на непродовольчі товари.
Позиція Carrefour
Раніше один з найпопулярніших ритейлерів Франції, мережа Carrefour почала самостійно розміщувати на полицях своїх магазинів таблички, які попереджають покупців про "шрінкфляцію".
Серед продуктів, які отримали попереджувальні маркування - холодний чай Lipton у пляшках, шоколад Lindt та морозиво Viennetta.
Читайте також: Сектор роздрібної торгівлі “найбільш вразливий до збоїв” – дослідження
Представники ритейлера заявили, що хочуть таким чином тиснути на компанії, щоб ті справді знизили ціни.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації