У ТРЦ Dubai Mall з’явиться ексклюзивний люксовий сервіс з персонального шопінгу

У найбільшому торговельно-розважальному центрі світу Dubai Mall, який управляється девелопером Emaar Malls, оголосили про запуск нового роздрібного люкс-простору - Elite Personal Shopping Suite для шанувальників персонального шопінгу.

Він розташовується секції Fashion Avenue, гостей обслуговуватиме команда сертифікованих стилістів, які надаватимуть "персоналізовані поради щодо підбору гардеробу та догляду за собою".

Новий сервіс дає можливість підібрати не лише одяг, а й прикраси та оригінальні аксесуари від брендів з усього світу. Для тих, хто шукає ексклюзивні подарунки, працюватиме "Служба подарунків".

Як показало раніше дослідження компанії ServiceNow, в Об'єднаних Арабських Еміратах споживачі готові відмовитися від використання брендів через погане обслуговування. В рамках дослідження було опитано понад 1000 споживачів в ОАЕ та 18 тисяч осіб у 13 країнах світу.

85% респондентів з ОАЕ заявили, що за останні два роки їхня лояльність до брендів знизилася. 91% опитаних вирішили відмовитись від бренду після незадовільного обслуговування, ще 23% покупців розповіли, що комунікація з брендом їх розчарувала.

40% респондентів в ОАЕ шукають дешевшу заміну люкс-брендам через зростання вартості життя, 42% сподіваються, що очікують від брендів зниження цін. Три чверті опитаних при цьому вказали, що цього року вони витратили на покупки більше грошей, ніж торік.

Читайте також: У Румунії легендарну історичну пам’ятку перетворять на торгову галерею класу “люкс”

Як вважають у ServiceNow, щоб зберегти клієнтів, бренди повинні залишатися «на висоті», тобто забезпечувати покупцям позитивні враження в усіх аспектах здійснення покупки.

Arabian Business