У 2022 році завдяки digital-технологіям витрати на рекламу збільшуватимуться

Згідно з останнім звітом Dentsu Global Ad Spend Forecast, у 2022 році інвестиції в рекламу зростуть на 9,2%. У звіті, який поєднує дані з більш ніж 50 ринків по всьому світу, очікується, що на рекламу буде витрачено близько $745 млрд.

Після падіння ринку 2020-го на 7,1%, у 2021 році його зростання показало 17%, що становить $682,5 млрд рекламних витрат. Прогнозується, що 2022-го ринок продемонструє ще вищі показники.

2022 року прогноз зростання на рівні 9,2% майже втричі перевищує зростання на 3,4% у 2011 — другому році після світової фінансової кризи.

Цифрові технології та телебачення, як і раніше, залишаються двома рушійними силами глобальних витрат на рекламу, але з протилежною динамікою. Після збільшення на 29,1% у 2021 році Dentsu прогнозує, що інвестиції у цифрові технології зростуть на 14,8% у 2022 році завдяки відео, connected TV, programmatic та електронній комерції. Це призведе до того, що частка digital витрат становитиме 55,5% ($408 млрд) від загальних витрат на рекламу, що вперше вдвічі перевищить частку витрат на телебачення (26,9%).

Читайте також: Розвиток ритейлу у 2022 році: прогнози міжнародних аналітиків

Витрати на зовнішню рекламу та рекламу в кінотеатрах у 2022 році покажуть обнадійливе двозначне зростання (відповідно 12,8% та 23,4%). А витрати на рекламу в газетах та журналах, як і в попередніх прогнозах, продовжать знижуватись.

Витрати на автомобільну рекламу зростуть на 7,6% у 2022 році. Зростання йде за збільшенням на 11,5% у 2021 році та різким зниженням у 2020 році на -15,9%. З незадоволеним попитом та тенденцією до використання особистих автомобілів як спосіб пересування людей після пандемії є впевненість у відновленні автомобільного сектора.

Зазираючи у майбутнє, прогнозується, що глобальні витрати на рекламу зростуть на 4,6% у 2023 році та на 5,8% у 2024 році, що відповідає зростанню до пандемії (4,1% у 2019 році). Прогнозується, що digital-технології збільшать свою частку домінування у витратах, наблизившись до 60% у 2024 році (59,4%). Звичайно, багато факторів, що впливають на невизначеність економічних перспектив, можуть вплинути на прогнози від розвитку пандемії до проблем з ланцюжками поставок, і Dentsu рекомендує галузі уважно стежити за ключовими економічними показниками.

lhoya6zc | 1

Пітер Хайбум, CEO Dentsu International, зазначив, що відновлення після раннього впливу пандемії залишається сильним, особливо у digital-форматі.

«Оскільки споживачі витрачають все більше часу на цифрові медіа, у брендів з’являється можливість використовувати підвищену гнучкість, з якою споживачі взаємодіють через кілька точок дотику. Компанії, які справді розуміють ці розвинені людські моделі поведінки, мають найкращі можливості для побудови довгострокових відносин із клієнтами», – прокоментував Пітер.

Читайте також: За 2021 рік інвестиції в нерухомість зросли на чверть

Джерело