Турецький маркетплейс Hepsiburada виходить на український ринок

В Україну заходить турецький лідер електронної комерції Hepsiburada.

Маркетплейс спочатку запуститься у тестовому режимі, подальша робота залежатиме від співпраці з місцевими партнерами та успіху на новому ринку.

Для нас це стратегічна інвестиція. У майбутньому Україна нормалізується, і ми хочемо бути готовими, — сказала СЕО компанії Нілхан Онал.

Вона також зазначила, що Україна є складним, але важливим ринком для Туреччини.

Hepsiburada є одним з найбільших та найпопулярніших сайтів Туреччини, де можна придбати найрізноманітніші товари, від одягу до електроніки.

*Довідка

У 2021 році компанія першою з турецьких фірм вийшла на американський фондовий ринок. На піку акції коштували понад 15 доларів, тоді впали до 59 центів через судовий процес проти керівництва компанії, який згодом було закрито мировою угодою.

Цінні папери почали зростати після призначення на посаду СЕО Нілхан Онал, за рік акції піднялися на 86% і наразі торгуються на NASDAQ під тикером HEPS за 1,68 дол.

Читайте також: Українська мережа кафе-магазинів “Молоко від фермера” відкрила заклад у Маямі

Поточна вартість гіганту e-commerce становить 548 мільйонів доларів, тоді як на момент виходу на IPO оцінка становила 4 млрд доларів.

Bloomberg