Турецький маркетплейс Hepsiburada виходить на український ринок
В Україну заходить турецький лідер електронної комерції Hepsiburada.
Маркетплейс спочатку запуститься у тестовому режимі, подальша робота залежатиме від співпраці з місцевими партнерами та успіху на новому ринку.
Для нас це стратегічна інвестиція. У майбутньому Україна нормалізується, і ми хочемо бути готовими, — сказала СЕО компанії Нілхан Онал.
Вона також зазначила, що Україна є складним, але важливим ринком для Туреччини.
Hepsiburada є одним з найбільших та найпопулярніших сайтів Туреччини, де можна придбати найрізноманітніші товари, від одягу до електроніки.
*Довідка
У 2021 році компанія першою з турецьких фірм вийшла на американський фондовий ринок. На піку акції коштували понад 15 доларів, тоді впали до 59 центів через судовий процес проти керівництва компанії, який згодом було закрито мировою угодою.
Цінні папери почали зростати після призначення на посаду СЕО Нілхан Онал, за рік акції піднялися на 86% і наразі торгуються на NASDAQ під тикером HEPS за 1,68 дол.
Читайте також: Українська мережа кафе-магазинів “Молоко від фермера” відкрила заклад у Маямі
Поточна вартість гіганту e-commerce становить 548 мільйонів доларів, тоді як на момент виходу на IPO оцінка становила 4 млрд доларів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації