Три чверті покупців в усьому світі скаржаться на засиля реклами у супермаркетах – дослідження

Трохи менше трьох чвертей (73%) споживачів кажуть, що вони почуваються некомфортно перед "занадто великим вибором товарів", коли перебувають серед полиць супермаркетів.

Про це йдеться у даних дослідження, проведеного агенцією Accenture. Опитування щодо настроїв покупців охопило 19 тисяч респондентів з 12 різних країн.

Так, 75% людей стверджують, що реклама буквально “бомбардує” їх та заважає зробити адекватний вибір.

Зазначається, що 74% споживачів за останні три місяці принаймні один раз відмовилися робити покупки та пішли до іншого магазину, оскільки не змогли обрати товар серед купи однотипних пропозицій. Також 41% споживачів вважає, що їм стало важче ухвалити рішення про покупку, ще 30% не відчувають змін, а 25% навпаки, вважають, що вибір зробити легше.

За словами експертів, це є наслідком інформаційного перевантаження.

Старший керуючий директор Accenture Олівер Райт пояснив, що у найближчі роки на ринку споживчих товарів почнуть активно застосовувати нові технології маркетингу та реклами.

Читайте також: У магазинах Англії та Уельсу кількість крадіжок сягнула 20-річного максимуму

Це неодмінно змінить ситуацію, однак поки невідомо - у кращий, чи у гірший бік.

Trade Master