Три чверті покупців в усьому світі скаржаться на засиля реклами у супермаркетах – дослідження
Трохи менше трьох чвертей (73%) споживачів кажуть, що вони почуваються некомфортно перед "занадто великим вибором товарів", коли перебувають серед полиць супермаркетів.
Про це йдеться у даних дослідження, проведеного агенцією Accenture. Опитування щодо настроїв покупців охопило 19 тисяч респондентів з 12 різних країн.
Так, 75% людей стверджують, що реклама буквально “бомбардує” їх та заважає зробити адекватний вибір.
Зазначається, що 74% споживачів за останні три місяці принаймні один раз відмовилися робити покупки та пішли до іншого магазину, оскільки не змогли обрати товар серед купи однотипних пропозицій. Також 41% споживачів вважає, що їм стало важче ухвалити рішення про покупку, ще 30% не відчувають змін, а 25% навпаки, вважають, що вибір зробити легше.
За словами експертів, це є наслідком інформаційного перевантаження.
Старший керуючий директор Accenture Олівер Райт пояснив, що у найближчі роки на ринку споживчих товарів почнуть активно застосовувати нові технології маркетингу та реклами.
Читайте також: У магазинах Англії та Уельсу кількість крадіжок сягнула 20-річного максимуму
Це неодмінно змінить ситуацію, однак поки невідомо - у кращий, чи у гірший бік.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації