Тренди та виклики ТРЦ у 2024 році: дослідження Flame Analytics

На початку 2024 року галузь роздрібної торгівлі продовжує трансформуватись під впливом технологічного прогресу, змін у поведінці споживачів і глобальних подій.

Про це свідчить дослідження міжнародної компанії Flame Analytics, ділиться компанія UTG. Серцем роздрібної торгівлі можна вважати торговельні центри, які також відчувають усі ці зміни, формують тренди та реагують на виклики.

Тенденції 2024 року

На думку аналітиків Flame Analytics, цьогоріч для ТРЦ багатоканальний підхід, що інтегрує різні канали продажів, більше не вибір, а необхідність.

Тож у 2024-му торговельні центрі по всьому світі роблять ставку на застосування багатоканальної бізнес-моделі.

Споживачі вимагають узгодженого досвіду незалежно від того, яким способом вони здійснюють покупки. Через це ТРЦ повинні стерти межі між фізичними та цифровими просторами у своїй комунікації з клієнтами.

Також, щоб досягти успіху, девелопери мають інвестувати в надійну технологічну інфраструктуру, впроваджувати системи управління запасами та надавати пріоритет аналітиці даних для кращого розуміння своєї аудиторії.

Необхідно розвивати і омніканальний досвід клієнтів, вподобання покупців змінюються, керуючись такими факторами, як екологічність, зручність і досвід.

Зважаючи на те, що наразі клієнтський досвід займає центральне місце, торговельні центри повинні надавати пріоритет зручності, доступності та персоналізації.

Наприклад, це впровадження таких стратегій, як:

  • купівля онлайн-забір у магазині (BOPIS);
  • варіанти доставки в той же день;
  • зручний мобільний додаток.

Ще одним фактором, що впливає на розвиток індустрії торгових центрів у світі є сталий розвиток. На хвилі зростання екологічної свідомості саме це питання стає важливим аспектом для торгових центрів у 2024 році. Споживачі очікують від компаній демонстрації екологічно чистих методів. Торгові центри можуть досягти цього, зменшуючи викиди вуглекислого газу, сприяючи переробці, впроваджуючи відновлювані джерела енергії та співпрацюючи з екологічно свідомими брендами, - йдеться у дослідженні.

Стратегії успіху

Експерти Flame Analytics визначили основні стратегії успіху для торговельних центрів у 2024 році, це передусім:

Інтеграція технологій

“Впровадження досвіду доповненої реальності (AR) і віртуальної реальності (VR) може збагатити відвідування магазинів, пропонуючи покупцям захоплюючі та інтерактивні зустрічі з продуктами. Також, щоб оцінити успіх і вплив технологічної інтеграції, торгові центри покладатимуться на KPI.”

Масштабна персоналізація

“Як вважають аналітики, саме поширення досвіду на основі індивідуальних уподобань і надалі залишатиметься рушійною силою. А саме – торгові центри можуть використовувати дані про клієнтів, щоб пропонувати персоналізовані рекламні акції, підібрані пропозиції щодо продуктів і проводити цільові маркетингові кампанії, сприяючи зміцненню зв’язків із споживачами”.

Безпроблемна подорож клієнта

“Для реалізації цієї стратегії успіху, торговельні центри створюють безперебійні подорожі клієнта через різні точки взаємодії. Від перегляду в Інтернеті до опробування продуктів у магазині та здійснення покупок через різні канали, забезпечують плавний перехід к задоволенню очікувань клієнтів”.