Вимоги до ТРЦ, або Як залучати відвідувачів та орендарів
При тенденції до динамічного зростання та глобалізації, роздрібна торгівля розвивається за рахунок появи якісних торгових центрів та розважальних комплексів.
Комплектація таких локацій забезпечується наявністю різноманітних торгових представників із спеціалізованими нішами та продовольчими організаціями.
Основні вимоги до торгових центрів
Будь-який торговий центр має відповідати певним нормам та вимогам, які до нього висуваються. Основні фактори, які мають бути враховані – це:
- єдина територія;
- доступне розташування всередині приміщення;
- оптимальна кількість місць для паркування у співвідношенні з можливою кількістю відвідувачів;
- можливість отримання товарів складу ТЦ;
- можливість доставки їх у місця реалізації;
- інфраструктура;
- підрозділ складу орендарів однією цінову категорію;
- відповідність єдиної концепції;
- приваблива атмосфера, що надихає шопінг.
Невід’ємною частиною торгового центру є і зони для розваг. Для визначення необхідності конкретних видів розваг і відпочинку з урахуванням торгового центру, необхідно проводити точний аналіз середовища, оточення, зони охоплення споживачів. До того ж, на даному етапі важливо враховувати постійні зміни у технічних, економічних та фізичних умовах.
Читайте також: Як сучасним ТРЦ залишатися на плаву: поради щодо ведення бізнесу
Наявність видів розваг у ТРЦ має бути продиктовано насамперед концепцією торговельного центру. На що варто звернути увагу:
- на оптимальний мінімум дозвільних послуг, що відповідає типу конкретного ТРЦ;
- раціональність надання їх у даному конкретному торговому центрі;
- актуальність послуг у певний проміжок часу;
- доцільність їхнього забезпечення з економічного боку питання.
Багато торгових центрів користуються спектром розваг, що надаються, як візитними картками, спираючись на наявність кінотеатру, повномасштабного спортивного комплексу або чогось подібного.
Розвиток торгових центрів
Нині етап розвитку торгових центрів характеризується такими факторами:
- великомасштабна реалізація проектів;
- активізація діяльності мережевих представників торгівлі;
- збільшення обсягів продажу товарів та послуг;
- зростання конкуренції серед ТРЦ;
- частка інвесторів у реалізації проектів будівництва торгових центрів;
- становлення розваг обов’язковою складовою сучасного ТРЦ.
На тлі даних процесів значно знижується значимість торгово-розважальних центрів, у яких:
- немає певної загальної концепції;
- неякісні товари видаються за перший сорт та значно підвищуються ціни;
- постійно змінюються умови оренди приміщень та часто змінюються орендарі;
- знижується потік покупців;
- керуючі не займаються налагодженням стабільності та обсягу потоку споживачів;
- немає дотримання загальної концепції, якщо така є;
- довго не змінюється інфраструктура і не дотримуються нових трендів;
- немає достатньої кількості пропозицій для споживачів.
Стандартних рішень для стабільного функціонування торгового центру немає. Важливо підбирати нові думки, впроваджувати актуальні бачення, ретельно досліджувати запити споживача та враховувати динаміку розвитку різноманітних можливостей. Щоб підтримувати якість торговельного та розважального обслуговування у ТРЦ, важливо уважно опрацьовувати всі аспекти, що стосуються подібної діяльності.