ТРЦ “ЗЛАТА ПЛАЗА” відзначив 14-ту річницю роботи (фото)
17 квітня рівненський ТРЦ "ЗЛАТА ПЛАЗА" відзначив 14-ту річницю роботи.
Ця дата є важливою як з огляду на успішність проєкту, так і з позиції стійкості, впевненості у майбутньому та здатності адаптуватися до найбільших викликів сучасності, розповіли УРТЦ у прес-службі торговельного центру.
За цей час торговельний центр відвідали понад 62 мільйони гостей, а від початку повномасштабного вторгнення відкрилось 12 нових магазинів.
У ТРЦ вважають, що секрет успіху - безперервний розвиток та робота над покращеннями існуючого простору, впровадження нових сервісів, інноваційних рішень та клієнтоцентричність. Орієнтація на підтримку українського виробника, відчуття запиту часу і аудиторії дозволяють залучати потужні бренди.
Сервіс - справжня філософія "ЗЛАТА ПЛАЗА". Команда впровадила низку проєктів, які покращують клієнтський досвід та враховують інклюзивні потреби: реконструкцію інформаційної стійки з пониженням для обслуговування людей з інвалідністю, адміністратор комунікує з людьми з порушенням слуху та мовлення, додали послуги прокату дитячого візка і крісла колісного, парасоль, повербанків.
14 років - шлях еволюції "ЗЛАТА ПЛАЗА" від звичайного торгового центру до people-центру, міського хабу, де вирує життя, відбуваються події і можна задовольнити всі запити одночасно.
Гучні святкування не на часі, тому і активності до Дня народження були тематичними - керуюча компанія задонатила 500 тис. грн на протидронові системи для 104 бригади тероборони ЗСУ Рівненщини.
Для відвідувачів організували активності на площі - конкурс дитячого малюнку крейдою “Вітальна листівка до 14-ї річниці ТРЦ”, інтерактивне навчання по техніці безпеки від ДСНС з унікальним дитячим пожежним потягом та благодійну зустріч з актором Михайлом Жоніним. За вихідні торговельний центр відвідали понад 47 тис. гостей, а події вірально висвітлили популярні місцеві медіа-ресурси.
Ми пройшли багато випробувань і стали сильнішими, вистояли і рухаємося вперед. Наразі віра в Перемогу та підтримка країни - обов’язок відповідального бізнесу. Тож і завдання незмінне - забезпечення робочими місцями, сплата податків, сприяння українським виробникам та безперервна підтримка Захисників. Впевнений, що найкращі часи попереду”, - зазначає Олександр Оверчук, директор ТРЦ "ЗЛАТА ПЛАЗА".
Читайте також: Олександр Оверчук, ТРЦ “Злата Плаза”: про проєкт СЕС, інклюзивність, умови для орендарів та інше
*Довідка. ТРЦ "ЗЛАТА ПЛАЗА" - торговельно-розважальний центр в Рівному, який щодня відвідує близько 20 тисяч гостей. Загальна площа становить 17 600 кв.м, орендна - 12 800 кв.м. Серед основних торгових операторів ТРЦ - відомі національні та міжнародні бренди, зокрема McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, ESTRO, ССС, Будинок іграшок, MA, SOVA, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації