ТРЦ Respublika Park: перемовини з брендами, нові формати, масштабні плани та інше
Столичний ТРЦ Respublika Park став справжнім майданчиком для виходу на український ринок нових брендів та концепцій різноманітних ритейлерів. Протягом 2024 року торговельному центру вдалося значно наростити відвідуваність та відкрити чимало цікавих локацій. Як об'єкту це вдається та чого очікувати далі?
Про це Українська Рада Торгових Центрів поспілкувалася одразу з двома представницями ТРЦ - гендиректоркою Юлією Щасливою та директоркою з оренди Світланою Горюновою. У ексклюзивному інтерв'ю вони розповіли про результати діяльності, масштабні плани розвитку, співпрацю з орендарями, нові формати та багато іншого.

Юлія Щаслива
Генеральна директорка
ТРЦ Respublika Park
Розкажіть про результати роботи ТРЦ Respublika Park за 2024 рік. Яких ключових показників вдалося досягти?
В 2024 році ми досягли рекордних показників відвідуваності: у будній день ТРЦ відвідувало понад 65 000 людей, у вихідний день ця цифра перевищувала 100 000. Всього за 2024 ТРЦ Respublika Park відвідало 22 394 044 гостей. Товарообіг зріс на 47,5%. Ми значно розширили нашу торговельну пропозицію, відкривши понад 30 нових магазинів і закладів, серед яких новітній Sport Life, а також український простір Всі.Свої та концептуальні ресторани, серед яких Jaky China, Miminoshi, Pesto Cafe, Avocado...
Особливо важливим для нас став соціальний напрямок діяльності. У 2024 році ми започаткували співпрацю з реабілітаційним центром TYTANOVI, допомагаючи українським захисникам зі складними ампутаціями повернутися до повноцінного життя. Завдяки підтримці наших відвідувачів вдалося зібрати значні кошти на високотехнологічне протезування. Кожен захід, який ми проводили мав благодійну складову. Ми пишаємося тим, що ТРЦ Respublika Park став не просто місцем для шопінгу, а й простором, де об'єднуються люди заради важливих справ.
Чи складно бренду потрапити у ТРЦ Respublika Park? Які головні вимоги до орендарів маєте?
Ми працюємо як з давно відомими для всіх операторами, так і з молодими брендами які тільки починають розвиток офлайн, якщо говорити про українські молоді бренди. Вимогою відкриття є дизайн магазину що відповідає концепції ТРЦ, а також велика кількість підписників бренду в соцмережах. Якщо бренд відомий онлайн, то свого покупця офлайн завоювати легше, і конкурувати з іншими операторами простіше.
У Respublika Park працює великий розважальний парк Neopolis та кінотеатр Multiplex. Чи користується розважальна складова попитом під час повномасштабної війни? Від чого це залежить?
На початку вторгнення складова розваги не була першою необхідністю для відвідувачів, тому перший рік був складним для категорії інтертеймент. Поступово, крок за кроком результати роботи покращувались. Населення Києва також дещо трансформувалось, є багато внутрішніх переселенців, до нас приїжджають сім’ї з дітьми з регіонів. Зараз люди переважно проводять відпустки, канікули на території України, життя продовжується, дітям потрібно дитинство.
А як щодо споживацької поведінки загалом. Чи відзначаєте якість зміни з початку повномасштабного вторгнення і до сьогодні?
Звісно, що тренди в поведінці відвідувачів змінилися. Клієнти ТРЦ шукають не тільки покупки, але й емоції, дозвілля, що допомагає перемикатися в наші непрості часи.
Respublika Park є центром культурного життя, пропонуючи відвідувачам різноманітні заходи. ТРЦ є дуже активною івент локацією для благодійних заходів. З початку повномасштабного вторгнення жоден наш івент не проводиться просто так — кожен має конкретну мету допомоги.
Ми організовуємо багато івентів в ТРЦ, запрошуємо відомих зірок української сцени - гурти Антитіла, Kalush Orchestra, Kazka, Kozak System чи організовуємо особливий захід з нагоди річниці за участі попдіви Тіни Кароль, або тематичні концерти з Максимом Бородіним, Златою Огнєвич, Арсеном Мірзояном, Yaktak, відвідувачі з радістю приходять на концерти улюблених артистів та активно долучаються до благодійних ініціатив. В дні концертів наш високий трафік в ТРЦ стає рекордним, понад 130 тисяч гостей може бути в день заходу.
В 2024 популярними стали тематичні фестивалі та маркети українських виробників, ми створили наш власний бренд – Respublika Fest, чотири рази в рік проводимо фестивалі на підтримку крафтових виробників, важливо надавати їм можливість розвиватися, а гостей знайомити з цікавими майстрами та неймовірними hand made виробами.
Своєю чергою, парк розваг Neopolis піклується про наших найменших відвідувачів і влаштовує для них веселі фестивалі, наприклад, до Дня захисту дітей з розвагами, конкурсами та знижками та тематичні форуми для батьків.
Особливим був новорічний сезон, ТРЦ Respublika Park разом з партнерами реалізували фантастичну Космічну ковзанку, неймовірної краси та сучасності. Подарувавши людям задоволення, попри всі перешкоди, адже Українці - найкращі у всьому!
Взагалі 2024 був дуже насичений, ми не лише дарували відвідувачам можливості для цікавого дозвілля, а й підтримували українських виробників, благодійні ініціативи та гуртували спільноту навколо важливих суспільних подій.
За перший квартал 2025 року ми організували благодійні заходи в ТРЦ на підтримку збору коштів для центру TYTANOVI, зібрали 29 млн грн для остеоінтеграції й реабілітації 23 ветеранів зі складними ампутаціями. Наразі ми продовжуємо активну співпрацю з партнерами, вже в травні в ТРЦ Respublika Park відкриється культурно - мистецький центр “ТИТАНОВІ” для реабілітації ветеранів.
Український бізнес вже кілька років поспіль переживає чимало потрясінь, зокрема економічну нестабільність, вплив тривог та бойових дій, енергетичні проблеми. Який виклик або виклики ви вважаєте головними для ТРЦ сьогодні? Як їх долати?
Безпека наших відвідувачів і працівників — це головний пріоритет, без якого неможлива стабільна робота. В умовах регулярних повітряних тривог та інших викликів ми докладаємо всіх зусиль, щоб створити надійний і захищений простір. Лише в таких умовах ми можемо продовжувати працювати задля економіки Країни, реалізовувати благодійні ініціативи на підтримку наших Захисників, допомагаючи тим, хто боронить Україну.
Ми активно працюємо над забезпеченням стабільного енергопостачання. З метою зменшення навантаження на національну енергосистему та гарантування безперебійної роботи, ми в липні минулого року перейшли на імпортну електроенергію та закупили до початку зимового періоду необхідну кількість генераторів. Зробили все, щоб забезпечити безперервну роботу ТРЦ та сприяти енергетичній безпеці України в умовах поточної ситуації.
У Respublika Park є власний мобільний застосунок. Які його основні функції та результати з моменту запуску?
За допомогою додатку ТРЦ відвідувачі здійснюють оплату за паркування, оплата заряджання електрокарів, оплата придбання квитків, пошук магазинів, отримують повідомлення про новини, події в ТРЦ. По інформативності - додаток дублює сайт ТРЦ.
Мобільний додаток ТРЦ Respublika Park зручний у використанні: наразі працюють функції з оплати паркінгу та електрозарядок. Це цікавий досвід, такі рішення мають великий потенціал, адже здійснювати оплату в додатку зручно та надійно. Саме зараз ми розробляємо нові цікаві рішення з якірними орендарями та незабаром вони стануть доступні в мобільному додатку.
Наступний етап запуск функціонала по програмі лояльності, навігація та інші функції для зручності наших відвідувачів. На цей час додатком активно користуються понад 65 000 людей, і ця цифра постійно актуалізується і зростає. Використовуємо різні канали. Зокрема, розміщуємо інформацію про нього на нашому сайті, в соціальних мережах та на рекламних носіях в ТРЦ. Його розробка дійсно потребує значних інвестицій. Проте ми вважаємо, що це виправданий крок, адже додаток суттєво покращує досвід наших відвідувачів та підвищує їхню лояльність. Крім того, він надає нам цінні дані про поведінку та вподобання гостей, які ми використовуємо для оптимізації нашої роботи.
Розкажіть трохи про свої плани на 2025 рік. Чи очікувати цікавих відкриттів, подій?
Ми плануємо реконструкцію преміум галереї. Буде проведена зміна архітектури та вже восени відкриються нові цікаві міжнародні бренди серед яких Lullaby, UGG, Karl Lagefeld двома лінями, Michael Kors та флагманський магазин Aromateque площею 280 м2, та інші відомі бренди.
Також вже на початку вересня в ТРЦ Respublika Park в новій локації відкриється BROCARD в найновішій концепції й новому форматі площа якого складе понад 1700 м2 (зараз магазин працює в форматі 521 м2), в магазині будуть представлені як нові категорії товарів, так і нові бренди.
Звісно в 2025 ми продовжуємо розвивати синергію якісного набору орендарів, унікальних форматів для дозвілля з яскравими подіями в ТРЦ Respublika Park, створюючи багатофункціональний простір для приємних емоцій, дозвілля киян та гостей столиці.

Світлана Горюнова
директорка департаменту оренди
ТРЦ Respublika Park
ТРЦ Respublika Park став майданчиком для виходу на ринок нових брендів або форматів. Серед таких польський ритейлер Half Price, перший салон Eva Beauty тощо. Чи ведете перемовини з іншими закордонними брендами, які ще не представлені в Україні?
Звісно ми завжди тримаємо руку на пульсі та підтримуємо звʼязок з операторами які ще не представлені на ринку України. З деякими вже ведемо переговори щодо конкретних локацій розміщення, проте деякі підписання угод та початок адаптаційних робіт можливо після стабілізації ситуації в Україні.
Які бренди відкрилися в ТРЦ Respublika Park у перші місяці 2025 року?
Початок 2025 року відзначився низкою нових відкриттів у ТРЦ Respublika Park. Серед них – магазин HUGO від Hugo Boss із сучасним відкритим дизайном фасаду та молодіжною лінією бренду, перший у торгівельних центрах ресторан мережі 'Чорноморка' у новому форматі, а також SECRET SHOP, який представляє ультрамодні колекції білизни Victoria's Secret. Український бренд Katy SOHO відкрив власний бутік із трендовими моделями сумок, доповнюючи різноманітність пропозицій для вілвідувачів.
У березні вибір для шопінгу та відпочинку став ще ширшим: знову почав роботу магазин елегантного одягу Arber, чоловічий салон GC Barbershop і заклад харчування 'Татарка: Чебуреки по-кримськи', що знайомить гостей із кримськотатарською кухнею. Ми продовжуємо розвиватися та створювати нові можливості для наших відвідувачів.
Яку вакантність наразі має ТРЦ? Які категорії орендарів ви ще шукаєте?
Наразі маємо 14% вакантності, більшість локацій розташовані на стріт. Працюємо над підсиленням тенант категорією “послуги”: документ сервіс, барбершоп, салони краси, принт сервіс, автосервіс тощо. Хоча є достатня кількість операторів серед категорії спорт, фешн які мають чудові показники саме в нашому ТРЦ, тому ми маємо багато звернень про розширення магазинів, перевлаштування їх в нові формати які представлені лише в небагатьох країнах Європи, Азії, ОАЕ, та представлення дроп колекцій лише в цих локаціях. Безумовно ми пишаємось тим що саме в нашому ТРЦ покупці можуть знайти товари та колекції яких не має в інших ТРЦ країни.
Яка Ваша політика у співпраці з вітчизняними брендами, чи робите фокус на підтримці українських мереж?
Звісно ми працюємо з українським ритейлом, майже рік тому ми відкрили цілий простір українських брендів, якірним оператором цієї зони став магазин Всі Свої який зайняв майже 1000 кв. м., Окрім того, в ТРЦ до повномасштабного вторгнення, а також впродовж війни було відкрито багато сильних українських брендів: Marsego, Cher 17, One by one, Gepur, Must Have, W8LESS та інші.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації