Торговельні центри Єкатеринбурга втратили 20% трафіку після оголошення мобілізації
Після оголошення у росії «часткової» мобілізації торговельні центри Свердловської області втратили п’яту частину відвідувачів. Це вже друга хвиля падіння трафіку за рік.
За словами генерального директора ТЦ Європа та регіонального представника Російської ради торгових центрів Марини Крупіної, з кінця вересня відвідуваність ТЦ знизилася в середньому на 20%.
«Ринок завжди дуже різко реагує на такі оголошення. Частина цільової аудиторії поїхала з росії, частина перебуває в якомусь нерозумінні, що далі, і відкладає момент покупок, які поки не є важливими», — пояснила Марина Крупіна.
Весною, після виходу багатьох міжнародних брендів з російського ринку, від 20% до 30% торгових площ у моллах Єкатеринбургу спорожніли. За півроку ситуація краще не стала. Особливо важко наразі великим торговельним центрам, де працювали магазини міжнародних компаній.
«Є терміни розірвання договорів оренди. Вони ще поки не вийшли, але є велика ймовірність, що майданчики, які тимчасово призупинили свою діяльність навесні, незабаром стануть вакантними, — заявила Крупіна. — Тому що компанії не працюють уже понад півроку, і щодо них найближчим часом можуть бути ухвалені якісь рішення».
При чому на місці компаній, що пішли, нові магазини можуть і не відкритися: «Зараз ситуація на ринку дуже складна. Компанії насилу приймають рішення про відкриття якихось нових проєктів», — зазначила Марина Крупіна.
Читайте також: Доходи торговельних центрів у росії впали на третину