ТОП публікацій українських ТРЦ у соцмережах в лютому 2025 року

Українська Рада Торгових Центрів представляє щомісячний рейтинг “ТОП публікацій ТРЦ у соцмережах” за лютий 2025 року.

У нього потрапляють три найкращі публікації місяця, що українські торговельні центри зробили у мережах INSTAGRAM та FACEBOOK. Рейтинг виходить на постійній основі, починаючи з жовтня 2024 року.

*Методологія

Для створення рейтингу аналізуються всі існуючі акаунти ТРЦ України, що відповідають міжнародним критеріям ТРЦ. До рейтингу потрапляють тільки відкриті акаунти з неприхованою кількістю лайків.

У розрахунок беруться публікації, що були зроблені в період з 27 числа попереднього місяця по кінець звітного місяця. Рейтинг публікацій в INSTAGRAM сформований за кількістю вподобайок, що отримала публікація. Рейтинг публікації у FACEBOOK сформований за кількістю реакцій, що отримала публікація.

Найкращі пости лютого в INSTAGRAM

Перше місце на цей раз дісталося харківському ТРЦ Nikolsky. Зворушливий пост від 18 лютого про дівчину, якій підняли настрій “валентинками” набрав 3283 вподобайок і став беззаперечним лідером.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от ТРЦ «Nikolsky» (@trcnikolsky)

На другому місці також ТРЦ Nikolsky. Пост від 12 лютого із 30-ти мільйонним відвідувачем торговельного центру зібрав 3 163 лайки.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ТРЦ «Nikolsky» (@trcnikolsky)

На третьому місці знову “харків’янин”. ТРЦ Nikolsky вдалося потрапити в рейтинг переможців із постом-анонсом про те, що вже наступного дня торговельний центр зустріне свого 30 000 000 відвідувача, на якого чекає подарунок. З 10 лютого пост зібрав 2411 лайків.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от ТРЦ «Nikolsky» (@trcnikolsky)

Найкращі пости лютого у FACEBOOK

Першість за підсумками лютого 2025 у цій соцмережі здобув рівненський ТРЦ "ЗЛАТА ПЛАЗА". Пост із піснею Lady Gaga, який вже став трендом, від 25 лютого зібрав 3670 реакцій.

На другій сходинці супермаркет “Таврія В” із акцією на трубочки вафельні ТМ Flis. Публікація від 31 січня зібрала 2154 реакцій.

На третьому місці опинилася публікація ТРК "Проспект" від 21 лютого, що зібрала 1714 реакції. У ній торговельний центр запрошує відвідувачів на захід “Колодій” та обіцяє пригощати всіх млинцями.