ТОП публікацій українських ТРЦ у соцмережах у березні 2025 року

Українська Рада Торгових Центрів представляє щомісячний рейтинг “ТОП публікацій ТРЦ у соцмережах” за березень 2025 року.

У нього потрапляють три найкращі публікації місяця, що українські торговельні центри зробили у мережах INSTAGRAM та FACEBOOK. Рейтинг виходить на постійній основі, починаючи з жовтня 2024 року.

*Методологія

Для створення рейтингу аналізуються всі існуючі акаунти ТРЦ України, що відповідають міжнародним критеріям ТРЦ. До рейтингу потрапляють тільки відкриті акаунти з неприхованою кількістю лайків.

У розрахунок беруться публікації, що були зроблені в період з 27 числа попереднього місяця по кінець звітного місяця. Рейтинг публікацій в INSTAGRAM сформований за кількістю вподобайок, що отримала публікація. Рейтинг публікації у FACEBOOK сформований за кількістю реакцій, що отримала публікація.

Найкращі пости березень в INSTAGRAM


Перше місце за підсумками березня посів провокативний пост столичного
ТРЦ Dream про Dream padel by Rejo (новий популярний вид спорту).
Публікація зібрала 4617 лайків з 5 березня.


На другій сходинці київський ТРЦ Gulliver із постом про гурт MOLODI,
учасники якого стали героями спецпроєкту Gulliver Times.
Публікація від 28 березня усього за кілька днів зібрала 2966 вподобайок.


Третє місце виборов харківський ТРЦ Nikolsky.
Зворушливий пост із фотозвітом зі святкування 8 березня в ТРЦ викликав бурхливу
позитивну реакцію і зібрав 2191 лайк.



Найкращі пости березня у FACEBOOK

Перше місце у цій соцмережі за результатами березня посів столичний маркет-молл “Даринок”. Анонс масштабного святкування Дня народження Smile Park від 7 березня зібрав 2746 реакцій.

Друге місце дісталося акаунту мережі ТЦ “Арсен”. Пост від 18 березня про екологічну лляну олію зібрав 1664 реакції і викликав бурхливі обговорення підписників у коментарях.

На третій сходинці опинився столичний ТРЦ Караван Outlet, пост якого набрав 1645 реакцій. У публікації від 18 березня торговельний центр анонсує заходи на так званий “Хітовий день”.