ТОП публікацій ТРЦ у соцмережах в листопаді 2024 року
Українська Рада Торгових Центрів представляє щомісячний рейтинг “ТОП публікацій ТРЦ у соцмережах” за листопад 2024 року.
У нього потрапляють три найкращі публікації місяця, що українські торговельні центри зробили у мережах INSTAGRAM та FACEBOOK. Рейтинг виходить на постійній основі, починаючи з листопада 2024 року.
*Методологія
Для створення рейтингу аналізуються всі існуючі акаунти ТРЦ України, що відповідають міжнародним критеріям ТРЦ. До рейтингу потрапляють тільки відкриті акаунти з неприхованою кількістю лайків.
У розрахунок беруться публікації, що були зроблені в період з 27 числа попереднього місяця по кінець звітного місяця. Рейтинг публікацій в INSTAGRAM сформований за кількістю вподобайок, що отримала публікація. Рейтинг публікації у FACEBOOK сформований за кількістю реакцій, що отримала публікація.
Найкращі пости листопада у INSTAGRAM
Херсонський ТРЦ Fabrika знову потрапив у рейтинг зі своїм постом, але вже не на друге, а на перше місце.
Публікація, приурочена до річниці звільнення Херсону (11 листопада), не змогла залишити байдужим нікого і зібрала 6111 лайків.
Другу позицію посів лідер минуломісячного рейтингу - харківський ТРЦ Nikolsky. Фоловерів підкорив гумористичний рілс про пару, що здійснює покупки під час Чорної п’ятниці. Пост зібрав 3427 лайків менше ніж за тиждень.
Замикає рейтинг столичний ЦУМ. Найбільшу популярність здобув пост про результати розіграшу спеціального новорічного адвент-календаря від торговельного центру, за яким полювало чимало покупців. Публікація зібрала 2824 вподобайок за 10 днів.
Найкращі пости листопада у FACEBOOK
У цьому рейтингу переможцем знову стала херсонська Fabrika. Пост від 30 жовтня про ностальгію за мирними часами, коли ТРЦ був головним місцем для шопінгу в Херсоні, зібрав 1626 реакцій.
*Через налаштування приватності ми не змогли вбудувати пост у новину. Повну публікацію можна переглянути за посиланням.
Друге місце неочікувано посів столичний "Даринок". Пост про фотоконкурс "1000 обіймів з воїном", організований за ініціативи Управління культури Деснянська РДА зібрав 1473 реакцій підписників.
Третю сходинку виборов київський ТРЦ Gulliver. Цікаво, що фаворитом із 1323 реакціями також став пост про благодійну фотовиставку від 15 листопада. Публікація присячена проєкту "Ширше", що демонструє роботи українського фотохудожника Сержа Сердюкова, які закликають підтримати собак, що постраждали від війни.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації