ТОП-15 найбільших українських брендів 2024 – рейтинг

Українські бренди продовжують зростати попри повернення своїх головних закордонних конкурентів - Zara та H&M.

Українці дедалі частіше обирають українське і одяг - не виключення. Forbes уперше визначив п‘ятнадцять найбільших вітчизняних брендів і їхній сукупний виторг склав 1,7 млрд грн за пів року.

Це втричі менше, ніж у польского LPP (бренди Reserved, Cropp, House, Mohito and Sinsay) на нашому ринку. І на 25% менше за виторг іспанського Inditex (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho), одержаний за три місяці після повернення в Україну.

Втім, потенціал учасників рейтингу ще далекий від виснаження, за словами директорки UTG Євгенії Локтіонової, українські бренди гнучкіші та маневреніші за великі західні мережі.

Отже, у лонгліст українських брендів потрапили виробники одягу зі списку Next250, кандидати, яких запропонували топменеджери шістьох мультибрендових магазинів та маркетплейсів, а також пʼятеро вітчизняних дизайнерів і стилістів.

До списку не потрапили виробництва, які шиють одяг на замовлення для українських і закордонних брендів, холдинги, виробники взуття, спідньої білизни, мілітарі-, туристичного і весільного одягу. Не враховані компанії, які не надали фінансові показники і щодо яких редакція не змогла верифікувати виторг у відкритих джерелах.

Наразі цей рейтинг виглядає так: