Топ-15 найбільших ритейлерів в українському e-commerce – рейтинг

Видання Forbes Ukraine презентувало рейтинг найбільших гравців e-commerce в Україні, що складається з трьох окремих переліків, зокрема топ-15 найбільших онлайн ритейлерів.

У нього увійшли інтернет-магазини та маркетплейси, у яких значна частина виторгу припадає на товари власника платформи. 

Як складали рейтинг?

Серед понад 100 компаній в українському сегменті e-commerce, Forbes і Saturday Team відібрали 30 кращих у трьох категоріях: товари, послуги та інфраструктура.

Топ-15 найбільших ритейлерів в українському e-commerce рейтингувалися за загальним обсягом продажів в Україні. Інколи обирали за іншими показниками, використовуючи дані YouControl та/або показники українського трафіку (SimilarWeb), дані консалтингової компанії Euromonitor.

Більшість даних Forbes надали самі компанії. Наприклад, тепер відомо консолідований виторг Rozetka – 45 млрд грн. Також – вартість проданих товарів через маркетплейс Prom.ua: показник Gross merchandise value – 44 млрд грн. А ще – на яку суму купили українці автівок, квартир та інших товарів через ресурси холдингу RIA: 500 млрд грн, - зазначає видання.

Українська Рада Торгових Центрів представляє топ-15 гравців e-commerce у сегменті товарів з рейтингу Forbes.

Інше

Також в рейтинг увійшли 10 компаній з категорії "Послуги". Це класифайди, сервіси доставки, бронювання тощо, маркетплейси без "якірного" продавця:

Читайте також: Український онлайн-магазин Lullaby відкрив першу офлайн точку у ТРЦ Gulliver

Замикають рейтинг топ-5 компаній у категорії «Інфраструктура». Це сервіси, які забезпечують функціонування e-commerce: платіжні системи і логістика: