Топ-10 найсильніших ритейл-брендів Європи – рейтинг
Турецький ритейлер Migros Ticaret став найсильнішим брендом роздрібної торгівлі продуктами харчування в Європі.
Про це йдеться у звіті “50 найсильніших європейських продуктових ритейлерів”, підготовленим European Supermarket Magazine та Brand Finance.
Звіт оцінює вагомість провідних європейських продуктових магазинів за допомогою показника, відомого як індекс міцності бренду (BSI).
Щоб визначити рейтинг BSI кожного роздрібного продавця, Brand Finance вивчає ефективність кожного бренду за нематеріальними показниками порівняно з його конкурентами. Він оцінює силу бренду, розглядаючи маркетингові інвестиції, капітал зацікавлених сторін і їхній вплив на ефективність бізнесу. Дані, які використовуються, отримані з власної програми дослідження ринку Brand Finance і з загальнодоступних джерел.
Кожному бренду присвоюється індекс сили бренду (BSI) зі 100 балів, який бере участь у розрахунку вартості бренду. На основі оцінки кожному бренду присвоюється відповідний рейтинг бренду до AAA+ у форматі, подібному до кредитного рейтингу.
Рейтинг найсильніших ритейл брендів Європи
Стамбульська компанія Migros Ticaret, яка управляє понад 3500 магазинами по всій Туреччині, очолила рейтинг з показником BSI 90,1, рейтингом AAA+, показником лояльності 9,0 і рейтингом репутації 9,8.
На другому місці шведський роздрібний продавець ICA, що отримав показник BSI 86,3, рейтинг AAA, показник лояльності 10,0 і рейтинг репутації 9,1. Він трохи випереджає нідерландського оператора Albert Heijn, який посів третє місце з показником BSI 86,1, рейтингом AAA, оцінкою лояльності 10,0 і репутації 9,8.
Інший голландський роздрібний продавець Jumbo посідає четверте місце з показником BSI 84,1, рейтингом AAA-, показником лояльності 9,8 і рейтингом репутації 8,8, а лідер ринку Великобританії Tesco займає п’яте місце з показником BSI 83,9, рейтингом AAA-, оцінкою лояльності 9,6 і репутації 9,4.
Читайте також: IKEA втратила статус найдорожчого бренду Північної Європи після понад 10 років на цій позиції
Решту першої десятки складають E.Leclerc (6 місце, BSI 83,7), REWE (7 місце, BSI 83,5), Mercadona (8 місце, BSI 83,4), Edeka (9 місце, BSI 82,7) і Kaufland (10 місце, BSI 82,4).
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації