ТОП-10 найпопулярніших товарів онлайн і офлайн у VARUS – аналітика

В мережі супермаркетів VARUS проаналізували, які продукти найчастіше купували українці за останні 6 місяців залежно від формату покупки - онлайн, офлайн, з доставкою чи самовивозом.

У “фізичних” супермаркетах найпопулярнішими категоріями є молочні продукти та яйця, також часто купують м'ясну гастрономію, алкогольні напої, свіжі овочі та фрукти.

Онлайн-покупці теж найчастіше замовляють молочні продукти та яйця, а ще тютюнові вироби та алкогольні напої, свіжі овочі, безалкогольні напої, м'ясо та сири.

Наразі головним завданням команди, яка займається економ напрямом та онлайн-магазином VARUS.UA, є вибудовування нової зрозумілої комунікації для нових користувачів та лінії довіри. Тому ми і надалі будемо інвестувати в розвиток та вдосконалення онлайн-магазину, щоб задовольнити потреби різних груп наших клієнтів, — говорить директор департаменту e-commerce VARUS Олег Спірін.

analityka 4 | 1
аналітика-5

Доставка чи самовивіз?

У мережі зазначають, що все більше клієнтів протестували та оцінили зручність онлайн замовлень. Про це свідчить вага таких покупок, якщо середня вага товарів, які клієнт виносить із супермаркету самостійно дорівнює 6,38 кг, то онлайн-замовлення в середньому важить у 4,2 рази більше — 26,5 кг.

Під час замовлення планової доставки українці найчастіше віддають перевагу курячому філе та яйцям, крім цього, у ТОП-5 популярних товарів увійшли банани, ріпчаста цибуля та свиняча лопатка.

Користувачі швидкої доставки складають для себе схожий перелік, призові місця посіли - філе курки, банани та яйця, а далі рейтинг змінився, у ТОП швидкої доставки також потрапили пиво, тютюнові вироби, огірки, курячі гомілки і стегна, свиняча лопатка та ріпчаста цибуля.

У категорії самовивозу найпопулярнішим товаром є сир, далі йдуться куряче філе, ігристе вино, молоко, батончики "Snickers", горілка, розчинна кава та консерви для котів.

analityka | 2
аналітика-2
аналітика-3