ТОП-10 головних маркетингових трендів 2025 – дослідження Kantar
Аналітична компанія Kantar оприлюднила нове дослідження про тренди маркетингу на 2025 рік в усьому світі.
Дослідники розглянули макро- та мікротенденції, які маркетологи повинні враховувати в рамках планування стратегічного розвитку свого бренду, а також те, як вони можуть відповідати їхнім власним цілям.
ТОП-10 маркетингових трендів 2025 року від Kantar
1. Подорож до тотального відео
Конвергенція ефірного та стримінгового телебачення триває і це вимагає особливого підходу до рекламних витрат.
Максимального ефекту досягнуть бренди, які опанують мікс традиційного ТБ, SVOD та AVOD-платформ шляхом тестування та навчання.
2. Соцмережі мають впроваджувати інновації
Лише третина споживачів вважає рекламу в соціальних мережах цікавою, тож компаніям потрібно експериментувати з креативним сторітелінгом, інноваційними методами зйомки та імерсивними форматами. Це допоможе привернути увагу всіх вікових груп.
3. Штучний інтелект: безпека та довіра понад усе
Довіра споживачів до реклами, створеної штучним інтелектом, є низькою. Понад два з п’яти респондентів висловлюють скептицизм, тож цього року походження даних матиме першорядне значення.
Маркетологи надаватимуть пріоритет прозорості та надійності ШІ-застосунків, забезпечуючи достовірний і релевантний контент для зміцнення довіри споживачів.
4. Сталий розвиток як маркетинговий пріоритет
Законодавство у сфері сталого розвитку набирає обертів і бренди повинні розглядати це як можливість для зростання.
Зусилля у цьому напрямку вже принесли світовим брендам понад 190 млрд доларів і маркетологи відіграватимуть ключову роль у поєднанні цих ініціатив зі споживчими цінностями.
5. Залучення брендів до спільнот креаторів
Креативна економіка відкриває унікальні можливості для брендів, дозволяючи вибудовувати довіру та взаємодіяти із цікавою аудиторією. Співпраця з креаторами на основі партнерських відносин ключовим фактором, який сприятиме зміцненню лояльності клієнтів і розширенню рекламних можливостей у 2025 році.
6. Рушійна сила інклюзивності
Потужним каталізатором для зростання брендів у 2025 році залишатиметься інклюзію. Вона впливає на рішення про покупку для майже восьми з 10 світових споживачів.
З посиленням уваги до різноманітності та інклюзії у відповідь на політичні, соціальні та демографічні зміни, маркетологи визнають потребу в автентичних, інклюзивних стратегіях.
7. Сповільнення зростання населення створює нові виклики
У сучасних умовах темпи зростання населення в світі становлять менше 1%, а до кінця століття очікується навіть від’ємний приріст, маркетологам доводиться адаптувати свої підходи. Зростаючий рівень старіння населення та зменшення розміру домогосподарств створюють потребу в розробці інноваційних стратегій, які дозволяють залучити споживачів та знайти нові шляхи для розвитку бізнесу.
8. Розширення меж інновацій
Великі бренди шукатимуть нові шляхи розширення за допомогою інновацій, щоб створювати додаткові джерела прибутку. Переосмислюючи свої бізнес-моделі та досліджуючи нові ринки, компанії на кшталт Oreo та Ferrero показують, як творчий підхід сприяє зростанню.
9. Розвиток ритейл-медіа
Ритейл-медіа домінуватимуть у рекламних витратах, але виклики залишаються. Маркетологи зосереджуватимуться на вдосконаленні доступу до даних, точності медіавимірювання та забезпечення прозорості. Це дозволяє максимально розкрити можливості ритейл-медіа, застосовуючи дані першоджерела для підвищення точності таргетування та ефективності рекламних завдань.
10. Зростання реклами в прямому ефірі
За прогнозами аналітиків, до 2026 року 20% роздрібних продажів у Китаї може припадати на прямі трансляції.
Читайте також: Понад 40 днів простою ТЦ. Кількість і тривалість тривог у 2024 році зросла (дослідження)
Очікується, що бренди, як великі, так і малі, скористаються цим форматом, щоб підвищити обізнаність, збільшити наміри щодо купівлі та побудувати довгострокову прихильність до бренду.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації