Тонни морозива та Barbie-бум: що українці замовляли у застосунку Glovo влітку (інфографіка)
Сервіс доставки Glovo підготував сезонну інфографіку із найцікавішими фактами про те, що і коли замовляли українці у застосунку в перші два місяці літа. Так, компанія доставила 5,2 тонни морозива, 5,5 тонни льоду та 84 тисячі літрів охолоджувальних напоїв.
Українська Рада Торгових Центрів пропонує найцікавіше з наданої інфографіки.
Улюблені страви та замовлення із супермаркетів
Влітку українці найчастіше замовляють у Glovo кебаб, особливо на вечерю. На сніданок зачасту обирають круасан "Філадельфія з лососем", а обідати полюбляють локшиною з куркою.
До топ-5 улюблених страв також увійшли круасан "Цезар з куркою" та салат "Цезар", а найпопулярнішим десертом став баскський чизкейк.
У супермаркетах влітку найбільше замовляють сезонні овочі-фрукти та інші продукти, а саме:
- черешню;
- томати;
- молоду картоплю;
- банани;
- куряче філе.
З напоїв найбільше замовляють воду, пиво "Corona", Coca-Cola, енергетичні напої та біле сухе вино.
Морозиво, лід і охолоджувальні напої
За період з червня по липень українці замовили у Glovo понад 5,2 тонни морозива — це близько 70 000 пачок.
Зазначається, що у літні місяці користувачі застосунку замовляють на 55% більше морозива у порівнянні з іншими порами року.
Серед найпопулярніших видів морозива — ріжок зі згущеним молоком, морозиво "Snickers" та ріжок з абрикосовою та вишневою начинкою.
Також за два місяці кур’єри Glovo доставили 5,5 тонн льоду, кожного літнього місяця користувачі замовляють в 7 разів більше льоду, ніж в будь-який інший сезон.
Серед охолоджувальних напоїв найбільшим попитом користувались солодкі газовані напої, лимонади, соки та фреші. Близько 84 тисяч літрів цих напоїв українці замовили у червні-липні цього року.
Улюбленим напоєм стала Coca-Cola, а лимонади обирали з такими смаками, як вишня, класичний та манго.
Крім того, цього літа, порівняно з минулорічним, втричі зріс попит на комбучу.
Інші товари
Серед сезонних товарів особливу популярність мають сонцезахисні креми, кількість замовлень цієї категорії виросла у 6 разів.
Також у два рази частіше замовляють гігієнічні серветки.
До Дня захисту дітей зросла кількість замовлень у категорії дитячих товарів, показник збільшився на 32%.
Вихід фільму "Barbie" спричинив бум і в застосунку Glovo — у липні, коли стрічка була в прокаті, попит на іграшки цього бренду зріс у 2,5 раза. Це демонструє, як події та тренди можуть впливати на споживчу популярність товарів або категорій, - йдеться у прес-релізі.
Ще однією цікавою тенденцією є стрімкий розвиток категорії зоотоварів, продажі товарів у якій зросли на 40%.
Читайте також: VARUS запустив онлайн-магазин свідомого продуктового шопінгу
Наразі кожне третє замовлення в категорії "Магазини" стосується саме товарів для улюбленців. А кожне 8-ме замовлення в застосунку — квіти, цікаво, що вартість найдорожчого букету в липні перевищила 6 тисяч гривень.
Найчастіше влітку замовляють з 12 до 14 години та з 18 до 21 години в п’ятницю, суботу та неділю.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації