TikTok запустив сервіс онлайн-покупок у США
Популярна соцмережа TikTok офіційно представила функцію онлайн-шопінгу в Сполучених Штатах після місяців тестування.
Платформа пропонує онлайн-покупки за допомогою певних функцій у своєму оновленому додатку. TikTok прагне повторити успіх платформ Shein і Temu компанії PDD Holdings.
Понад 150 мільйонів користувачів TikTok у США тепер зможуть бачити відео та прямі трансляції з посиланнями на купівлю товарів у своїй стрічці, оскільки TikTok пропонує інструменти для творців контенту, брендів та продавців для створення контенту, який можна придбати, - повідомляють обізнані медіа.
Серед нових функцій вкладка “Магазин”, де компанії можуть демонструвати свої продукти за допомогою логістичних і платіжних рішень на базі TikTok.
Соцмережа запевняє, що інтегрувала новий сервіс покупок з різними сторонніми платформами, серед таких - Shopify, Salesforce та Zendesk.
Читайте також: Chanel представив поп-ап концепцію у вигляді закусочної в центрі Брукліна
*Довідка. Онлайн-маркетплейс від китайської соцмережі працював у США з листопада 2022 року. Він також доступний у Таїланді, В'єтнамі, Малайзії, Філіппінах, Сінгапурі і Великій Британії.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації