TikTok запустив сервіс онлайн-покупок у США

Популярна соцмережа TikTok офіційно представила функцію онлайн-шопінгу в Сполучених Штатах після місяців тестування.

Платформа пропонує онлайн-покупки за допомогою певних функцій у своєму оновленому додатку. TikTok прагне повторити успіх платформ Shein і Temu компанії PDD Holdings.

Понад 150 мільйонів користувачів TikTok у США тепер зможуть бачити відео та прямі трансляції з посиланнями на купівлю товарів у своїй стрічці, оскільки TikTok пропонує інструменти для творців контенту, брендів та продавців для створення контенту, який можна придбати, - повідомляють обізнані медіа.

Серед нових функцій вкладка “Магазин”, де компанії можуть демонструвати свої продукти за допомогою логістичних і платіжних рішень на базі TikTok.

Соцмережа запевняє, що інтегрувала новий сервіс покупок з різними сторонніми платформами, серед таких - Shopify, Salesforce та Zendesk.

Читайте також: Chanel представив поп-ап концепцію у вигляді закусочної в центрі Брукліна

*Довідка. Онлайн-маркетплейс від китайської соцмережі працював у США з листопада 2022 року. Він також доступний у Таїланді, В'єтнамі, Малайзії, Філіппінах, Сінгапурі і Великій Британії.

Reuters