TikTok запустив e-commerce платформу в трьох країнах Європи

Користувачі платформи TikTok в Італії, Франції та Німеччині можуть використовувати функцію електронної комерції TikTok Shop для покупки товарів.

Цей крок свідчить про успішний запуск TikTok Shop на багатьох ринках по всьому континенту, що призвело до запуску в європейській індустрії електронної комерції.

У компанії зазначили, що TikTok Shop пропонуватиме відео з товарами в реальному часі, що дозволить користувачам купувати продукти, представлені в персоналізованій стрічці, з метою надання індивідуального досвіду покупок.

Також нова платформа дозволить користувачам у трьох найбільших економіках Європейського Союзу купувати товари від місцевих брендів і дистриб’юторів. Платформа також підтвердила, що користувачі віком до 18 років не зможуть отримати доступ до товарів.

TikTok Shop працює в Іспанії та Ірландії з грудня 2024 року та у Великобританії з 2021-го, демонструючи хороші бізнес-результати. Також він доступний у десятках країн світу, таких як Таїланд, США та Саудівська Аравія. 

Незважаючи на те, що платформа відома своїми недорогими продуктами, вона працює над розширенням цінового діапазону та асортименту продуктів.

Читайте також: Amazon подав заявку на купівлю американської частки TikTok

TikTok поступово розширюється у Європі, оскільки майбутнє платформи у США наразі залишається невідомим. Раніше у Сполучених Штатах було прийнято закон, згідно з яким TikTok повинен був вийти зі свого китайського власника ByteDance або припинити роботу в США з міркувань безпеки.

VietnamPlus