TikTok Shop запускає перепродаж товарів люксових брендів на платформі

Онлайн-магазин TikTok Shop уклав партнерські угоди з п'ятьма великими реселлерами уживаних люксових товарів, щоб запустити у додатку продаж таких речей, які мають стабільний попит.

З 22 квітня користувачі можуть купувати вживані люксові дизайнерські товари, доступні в магазинах Hardly Ever Worn It, Sign of the Times, Luxe Collective, Sellier Knightsbridge та Break Archive. Поки послуга доступна лише у Великобританії.

У TikTok повідомили, що нова категорія допоможе користувачам дізнатися більше про сегмент розкоші. Для пошуку товарів запущено спеціальний тег #prelovedfashion. По ньому можна вже зараз знайти понад 62 000 люксових товарів.

Усі вживані брендові речі в TikTok Shop US повинні мати сертифікати від сторонніх автентифікаторів. Платформа співпрацює зі службами автентифікації Entrupy та Real Authentication, щоб гарантувати, що дизайнерські сумки з асортименту є справжніми.

Керівник відділу операцій TikTok Shop у Великобританії Ян Уїлк сказав: "Цей проект є першим кроком у світі моди для TikTok Shop. TikTok Shop вже є лідером у сфері комерції, і завдяки динамічному модному співтовариству, що процвітає на TikTok, це дає ритейлерам унікальну можливість залучити нову аудиторію та клієнтів".

Читайте також: Bershka з касами самообслуговування. Inditex запустив нову іміджеву концепцію

Розвиток ресейлу є важливою частиною стратегії TikTok. Так, у вересні минулого року компанія запустила на своїй платформі категорію продуктів "відновлені технології", що дозволяє користувачам купувати вживані мобільні телефони та планшети.

TC