ТЦ залишаться напівпорожніми: російський холдинг Сrocus Group заявив про втрату 30% якірних орендарів
Після закриття магазинів західних брендів відвідуваність торгових центрів російського холдингу Сrocus Group просіла на 20-30%.
За оцінкою Еміна Агаларова, віце-президента Сrocus Group, якщо іноземні fashion-ритейлери вирішать піти з росії назовсім, торгові центри в країні залишаться напівпорожніми і знеструмленими.
Після того, як міжнародні бренди одягу призупинили роботу в росії і закрили магазини, торгові центри Сrocus Group втратили 20-30% відвідуваності. Агаларов вважає, що, якщо ситуація не зміниться, незабаром торгові центри взагалі позбавляться купівельного трафіку, оскільки без якірних орендарів немає відвідувачів. За його словами, московський «Крокус Сіті Молл» і мережа торгово-розважальних центрів Vegas (входить до групи) втратили близько 30% якірних орендарів, частка яких може досягати 40% орендних площ.
H&M, бренди Inditex, Adidas були основними генераторами трафіку з ключовими локаціями в російських ТЦ. І хоча магазини продовжують сплачувати оренду, збори знизилися приблизно на 30% від обігу групи за аналогічний період минулого року.
«Якщо в тебе люксовий ТЦ, тобі потрібні Prada, Chanel, Louis Vuitton, якщо середня категорія – Zara, H&M, Reebok, Adidas. А якщо їх немає, то майданчик знеособлюється», — наголошує Емін Агаларов.
Читайте також: Російський McDonald’s почав відкривати ресторани під краденим логотипом
Віце-президента Сrocus Group вважає, що у випадку, якщо найбільші міжнародні мережі вирішать піти з росії та остаточно закриють магазини, замінити їх та знайти інших орендарів не вдасться. Зараз «якорі» займають близько 150 000 – 200 000 кв. м площ торгових центрів Crocus Group, і якщо 80 000 – 100 000 кв. м залишаться без орендарів – ТЦ залишаться напівпорожніми.
«Московський «Крокус Сіті Молл» залежить від люксових марок, багато хто з них зараз закритий, працюють ті, хто зміг отримати постачання весняно-літніх колекцій. Через те, що колекції є не у всіх, у травні у бутику висять дублянки та стоять хутряні чоботи», — зазначає Агаларов.
На його думку, наразі варіантів для того, щоб заповнити спорожнілі площі в російських моллах просто не існує.