“Таврія В” відкрила перший супермаркет у Івано-Франківську. Як виглядає точка у ТЦ “Київський” (фото)

Одеська мережа магазинів "Таврія В" розширила географію свого охоплення. У День Незалежності ритейлер відкрив свій перший супермаркет у Івано-Франківську, в ТЦ “Київський”.

Загальна та торговельна площа нового магазину становить 2058 кв. м та 1546 кв. м, а в асортименті представлено близько 20 тис. SKU. Супермаркет став вже 134 точкою “Таврія В”.

photo 2023 08 24 11 07 34 | 1

Особливості нового супермаркету

Маркет є концептуальним, розташований на мінус першому поверсі торговельного центру Київський, що у ЖК "Містечко Центральне". Район цілком можна назвати молодіжним, оскільки велику частину його населення становлять молоді сім’ї з дітьми. Графік роботи магазину – з 7.00 до 23.00.

В основі концепції лежить акцент на продуктах категорії fresh, а також на розширений асортимент готової їжі. Зокрема у супермаркеті передбачено не лише відкриту пекарню, а й відділ кулінарії з власним виробництвом у форматі open kitchen.

photo 2023 08 24 11 08 25 | 2

Також є можливість швидко перекусити у кафе Bagetta Espresso просто у супермаркеті, або скористатися послугою tаkеаway. Поряд з кафе та відділом кулінарії є комфорта зона фуд-корту на 30 місць.

c9cb2416 de3d 4937 8d4f b1c9c8637bca 1024x1364 1 | 3
Img-6471-1024x1365
25c0ae4e-341f-4c4e-956e-969b27bea717-1024x1365
41ea8263 c0ef 48ae bf9c 358ecccb4df2 1024x1365 1 | 4

Для відвідувачів доступні вісім кас самообслуговування, платіжні термінали, банкомат, пункт обміну валют, індиівідуальні автоматизовані модульні системи зберігання речей.

photo 2023 08 24 11 08 31 | 5

Новий супермаркет містить асортимент товарів з таких категорій:

  • свіжі сезонні регіональні та екзотичні овочі та фрукти;
  • молочну та гастрономічну продукцію,
  • свіже м’ясо на вагу від місцевих виробників,
  • відділ з ковбасними та м’ясними виробами,
  • відділ свіжих тортів та тістечок від місцевих виробників,
  • відділи алкогольних та безалкогольних напоїв,
  • товари власного імпорту,
  • великий асортимент власних торгових марок.
d6c57086 a569 45e2 8d11 e84d89f61818 1024x1365 1 | 6
img 6598 1024x1365 1 | 7

Вихід на новий ринок

Вихід у нову область був спланований в межах довгострокової та поступальної стратегії зростання мережі. Вона також передбачає подальший розвиток та збільшення присутності в регіоні.

Перед відкриттям, фахівці відділу закупок та продажів “Таврія В” провели моніторинг, вивчили ринок та сформували асортимент відповідно до споживчих звичок місцевого покупця.

Читайте також: “Цитрус” відкрив стилізований магазин у Івано-Франківську (фото)

Як результат, були укладені прямі договори з регіональними виробниками, які висловили готовність до співпраці на взаємовигідних умовах.

В планах мережі відкрити для мешканців Івано-Франківська ще один супермаркет найближчим часом.

Асоціація рітейлерів України