Тайський власник мережі елітних універмагів Selfridges вкладе в європейський бізнес ще $1,3 млрд
Тайська Central Group, найбільший рітейлер у країні, оголосила про плани щодо подальшого розвитку на європейських ринках. В експансію протягом п’яти років буде інвестовано 1,29 млрд. доларів. Кошти будуть спрямовані як на відкриття та модернізацію нових роздрібних магазинів, так і на розвиток напряму електронної комерції.
Відомо, що Central Group направить 900 млн євро на реалізацію трьох проектів у Німеччині, Австрії та Швейцарії. Крім того, 375 млн євро будуть вкладені в реконструкцію магазинів, що діють, в Європі.
На сьогоднішній день на частку e-commerce в портфелі Central Group у Європі припадає лише 17% загального обсягу продажів. Протягом п’яти років компанія розраховує суттєво збільшити цей показник.
За словами гендиректора Central Group Тоса Чиратівата, компанія розширюватиме угоди про партнерство з люксовими брендами, а також зміцнюватиме свій вплив на ринку за допомогою Selfridges. За підсумками 2022 року прогнозується, що виторг універмагів досягне 6,67 млрд доларів.
Central Group та австрійський Signa Holding закрили угоду щодо придбання люксового рітейлера Selfridges Group за 4 млрд фунтів стерлінгів у сім’ї Вестон у 2021 році. До угоди увійшли британська мережа Selfridges, а також універмаги Brown Thomas та Arnotts в Ірландії та De Bijenkorf у Нідерландах.
У портфелі Central Group також знаходяться універмаги Rinascente в Італії, Illum у Данії та KaDeWe у Німеччині. На сьогоднішній день група представлена 120 магазинами та торговими центрами у 11 країнах світу.
Читайте також: У Греції збудують найбільший у Європі торговий центр