Світовий рітейл допомагає жертвам землетрусу в Туреччині та Сирії

Руйнівний землетрус, що стався на південному сході Туреччини та в Сирії 6 лютого, викликав хвилю співчуття та підтримки — багато виробників одягу, ритейлери та торгові організації жертвують значні грошові суми, відправляють у зону лиха теплі речі та предмети першої необхідності, щоб підтримати поранених та постраждалих. Про це повідомляє Fashionunited.com.

Іспанська fashion-група Inditex (бренди Zara, Bershka, Pull&Bear) виділила 3 млн євро та додатково 500 000 одиниць теплого одягу турецькому відділенню Червоного Хреста та Червоного Півмісяця (далі — ЧХЧП).

Компанія Hugo Boss пожертвувала 250 000 євро через фонд HBFundation на відновлення будівель. Компанія також надає допомогу у вигляді зимового одягу та ковдри.

H&M Group одноразово направила 100 000 доларів на адресу турецької агенції із захисту цивільного населення AFAD. Ще сумарно 500 000 доларів від H&M Foundation надійдуть на підтримку роботи в регіоні підрозділу ЧХЧП та організації захисту дітей Save the Children.

Виробник спортивних товарів Adidas та його персонал збирають пожертвування для постраждалих від землетрусу, при цьому компанія подвоює розмір приватних пожертв від співробітників.

Данська група Bestseller, до якої входять Jack & Jones, Only та Vero Moda, постачатиме в регіон лиха одяг, у тому числі понад 10 000 курток, а також вагончики для тимчасового проживання та предмети першої необхідності. Надходження допомоги має розпочатися протягом найближчих кількох днів.

Британська Boohoo Group пожертвувала 100 000 фунтів стерлінгів турецькому відділенню ЧХЧП, а також провела чотири акції розпродажу передпродажних зразків, 100% виручки від яких були спрямовані на потреби постраждалих. Крім цього, 100 упаковок із теплим одягом було вислано до постраждалих регіонів.

Іспанський ритейлер Mango пожертвував 3 млн турецьких лір (близько 150 000 євро) турецькому підрозділу ЧХЧП та організував доставку сезонних предметів одягу.

Британська мережа універмагів Marks & Spencer пожертвувала 50 тисяч фунтів стерлінгів британському відділенню ЧХЧП, який вже працює на місці трагедії. Також компанією налагоджено передачу теплого одягу, який поширюватиметься серед нужденних через локальних партнерів з франшизи.

Онлайн-ритейлер Amazon оголосив ще 7 лютого, що перша вантажівка з гуманітарною допомогою вирушила з його фулфілмент-центру в Стамбулі. Основну масу пожертвуваних товарів склали обігрівачі та ковдри. Пунктом призначення стало місто Хатай, одне з найбільш постраждалих від руйнувань. Також на веб-сайті турецького підрозділу Amazon було створено розділ для збору пожертвувань.

Фонд Ikea Foundation знайшов 10 млн євро для надання постраждалим екстреної медичної та психологічної допомоги через організацію «Лікарі без кордонів».

Конгломерат Kering також оголосив, що зробить пожертву. На сайті холдингу повідомляється, що всі модні дома і бренди (Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, Dodo, Qeelin та Kering Eyewear) формують спільний пакет допомоги, який найближчим часом надійде до Міжнародного комітету ЧХЧП.

Читайте також: Після 45 років роботи: у США закривається великий ТРЦ