Світові ритейлери вимагають від ЄС швидшого вирішення кризи у Червоному морі

Європейська організація роздрібної торгівлі Eurocommerce закликала інституції та держави-члени ЄС вирішити кризу у Червоному морі, яка має величезний негативний вплив на ритейл.

Членами Eurocommerce, зокрема є такі гіганти роздрібної торгівлі, як Ahold Delhaize, Carrefour, Lidl, M&S і Tesco, а також фешн-ритейлери H&M, Inditex і Primark.

Чим довше перевізники будуть змушені змінювати маршрути, тим більше підприємств і, зрештою, споживачів постраждають від додаткових витрат, які додадуться до вже високої вартості життя в Європі, - йдеться в листі організації.

Вплив на ритейл

Роздрібні торговці, які постачають товари з заводів у Китаї та Південно-Східній Азії, зіткнулися з затримками і збільшенням витрат через атаки хуситів на торгові судна у Червоному морі.

Поставщикам доводиться йти по альтернативному маршруту доставки навколо мису Доброї Надії, що займає на 2-3 тижні більше часу, а це у свою чергу призводить до високих витрат.

Це викликає побоювання аналітиків щодо того, що інфляція у Європі зростатиме довше, тоді як обмежені у коштах споживачі чекають зниження цін на продукти харчування та одяг.

Враховуючи масштаби впливу на бізнес та глобальний ланцюг поставок, ми закликаємо інституції ЄС та держави-члени продовжувати посилені та скоординовані зусилля для вирішення ситуації, - заявили в Eurocommerce.

Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у січні різко знизився через часті тривоги та обстріли

Eurocommerce підтримує ініціативи Євросоюзу для захисту комерційних суден і моряків від нападів. ЄС планує розпочати спільну військово-морську місію в Червоному морі проти хуситів.

Reuters