Stone Island відкрив перший магазин на Хайнані
Італійський бренд преміального чоловічого одягу Stone Island відкрив свій новий магазин на китайському курортному острові Хайнань. Моностор був розроблений архітектурною студією OMA/AMO, яка раніше працювала з Stone Island над запуском нового концептуального магазину в Чикаго.
Новий магазин відкрився в оточенні інших міжнародних брендів у торговельному центрі Sanya Duty Free, у туристичному центрі острова. Відкриття — це можливість для бренду запропонувати свою продукцію китайським споживачам після довгоочікуваного скасування обмежень на роздрібну торгівлю в країні.
Stone Island орендує 180 кв. м у безмитній зоні відомого ТРЦ. В інтер’єрі магазину використано бетон, камінь та рифлену сталь, що ідентифікує футуристичний стиль бренду. Більшість стелажів, відповідно до розробленої концепції, є модульними і дозволяють модифікувати різні ідеї. У магазині вже представлені останні колекції бренду.
Для Stone Island, який рік тому відкрив флагманський магазин у Чикаго, це ще один важливий крок у міжнародній експансії із запуском фізичних магазинів у знакових місцях. У майбутньому компанія розглядає можливість відкриття магазинів у Сеулі, Стокгольмі та Мюнхені.
Читайте також: Aachener придбає мережу універмагів Galeria