Столичний маркет Kyivness закривається після майже 6 років роботи

Вінтажний маркет Kyivness припиняє роботу через майже 6 років з моменту створення.

Про закриття проєкту повідомила генеральна директорка Kyivness Олена Айгенманн.

Вона нагадала, що за час своєї роботи в рамках Kyivness проводилися куровані маркети та інші заходи, до яких залучили 150 тис. мешканців міста та 6 тис. резидентів.

Kyivness був маяком, який світив для тих, хто хотів виразити свою індивідуальність, випромінюючи неповторний стиль, щоб увесь світ трепетав та непритомнів. І це стало чимось більшим, ніж просто маркетом якісних товарів. Це стало ідеєю. Епохою. Ерою, — написала Айгенманн.

Перший Kyivness запрацював у столиці ще 2018 року на вулиці Рейтарській, на той момент організатори ставили собі за мету сприяти культурі раціонального споживання в країні та формувати в українців сучасне розуміння вінтажу і товарів з секонд-хенду. Команда організаторів створила Kyivness за прикладом найвідоміших курованих маркетів світу, зокрема current Affair у Лос-Анджелесі та Rose Bowl у Пасадені.

Читайте також: Дочки ексміністра Злочевського купили будівлю столичного Kyiv Food Market – розслідування

Причини закриття проєкту не розголошуються, цей факт є досить несподіваним, оскільки лише кілька місяців тому команда маркету оголосила про вихід у Львів.

Олена Айгенманн